רוזציאה ונגעי כלי דם – מהיום ניתן לטפל בבעיה עם מכשיר ה Ellipse

רוזציאה היא מחלת עור כרונית המשפיעה בעיקר על נשים מעל גיל שלושים, אך גם על גברים. מחלה היוצרת אדמומיות קבועה באזורים שונים בפנים. התופעה הזו שכיחה בעיקר אצל בעלי עור בהיר. את האדמומיות מלווה בד"כ תחושת צריבה, ובחלק מהחולים גם עיניים דומעות ומגורות.

מדובר ב כלי דם המופיעים בדרך כלל בפנים בגיל 30-40, לפעמים גם בגלל משתנה הגנטיקה. זה מזוהה כ"אקנה של מבוגרים". לא מדובר בפצעים מוגלתיים, אלא פצעונים אדומים קטנים. אלו למעשה כלי דם שניתן לסגור אותם באמצעות לייזר ו-IPL. לעתים יש צורך בטיפולים מתקדמים יותר, בהתאם למטופלים. בדרך כלל 3-4 טיפולים והעניין נפתר, בהפרשים של כמה שבועות בין טיפול לטיפול. בדרך כלל אחרי הטיפול האחרון, לא ייראו סימנים על העור.

הטיפול במכשיר ה Ellipse נעשה בעזרת פולסים קצובים, קצרים ובטוחים לשימוש מכוונים אל העור. המערכת מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם בהם קיימת הבעייה. האור מומר לחום, אשר הורס את החלבון שנמצא בדפנות כלי הדם, מה שמביא להיעלמות הדרגתית של כלי הדם לאחר הטיפול. על מנת להבטיח הולכת אור מיטבית, שכבה דקה של ג'ל (כגון זו שנעשה בה שימוש בבדיקת אולטרסאונד) נמרחת על העור לפני הטיפול.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן