טבעי ומתמשך: מה מייחד אותנו בטיפול להעלמת שקיות מתחת לעיניים?

העלמת שקיות מתחת לעיניים

שקיות מתחת לעיניים הן תופעה נפוצה במיוחד בקרב נשים וגברים רבים. ההשערה הראשונה שעליה חושבים כאשר רואים אדם עם אותן 'שקיות', היא שהוא כנראה עייף מאוד או בעל מראה מבוגר. במקרים רבים, האדם שסובל מתופעה זו, אינו עייף וממש לא מבוגר. לעתים, תופעה זו נגרמת מסיבות גנטיות ותופיע בגיל צעיר. במקרים אחרים, היא תיווצר עם הזמן, אבל תופיע הרבה לפני העשורים המתקדמים בחיים.

ראו למשל כאן את התמונה של מטופלת שהגיעה אלינו עם אותן שקיות מתחת לעיניים. התופעה במקרה זה הייתה משמעותית מאוד – השקיות היוו שטח ניכר מפניה, ומטבע הדברים הפריעו לה. זה בדיוק המצב שבו ניתן לטפל במרפאת ד"ר עודד רודניצקי על ידי הזרקות מילוי.

שקיות מתחת לעיניים - לפני

שני היתרונות הגדולים של הטיפול

לאחר שנים רבות של ניסיון, ניתן לומר (עם כל הצניעות המתבקשת) כי ד"ר עודד רודניצקי, המבצע את הטיפול, מנוסה מאוד בתחום ההזרקות באזור העיניים. הניסיון הרב הוביל אותנו לגבש שני עקרונות מנחים בטיפול להעלמת שקיות מתחת לעיניים:

עכשיו הביטו בתוצאה אחרי: השקיות שהיו מתחת לעיניים טושטשו כמעט לחלוטין, תוך שמירה מקסימלית על מראה טבעי של המטופלת:

שקיות מתחת לעיניים - אחרי

יש לציין כי בטיפול זה, ד"ר רודניצקי מתאים באופן מדויק את החומצה ההיאלורונית למטופל/ת, בהתאם למצב האזור, המראה הרצוי ועוד – ויחד עם המיומנות הגבוהה שרכש בשנותיו בתחום, ניתן להגיע לתוצאה מצוינת!

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן