שתישארי צעירה לנצח – טיפול למילוי ועיצוב עצמות לחיים שיחזיר לכן אור לפנים

הביטוי "נפלו פניו" אמנם מתייחס לתחושת עצבות, אבל עם הטיפול למילוי שקעים ועיצוב עצמות לחיים אף אחת המשמעויות לא תהיה נכונה לגביכן. הטיפול החדשני של עיצוב ומילוי עצמות הלחיים יעניק לכן מראה צעיר, אלגנטי, ורענן. על אף שמדובר בטיפול יחסית חדש בן כמה שנים בודדות, הטיפול הזה פופולרי בקרב נשים צעירות, שמרגישות שנפח הפנים שלהן ירד עם הזמן, והן מעוניינות להחזיר לפניהן את המראה השלם והמעוצב.

ככל שחולפות השנים, הגוף שלנו מאבד מעט מרקמות השומן שלו, ואזור הפנים סובל מהתופעה במיוחד. התוצאה עשויה להיות מראה פנים רזה, עייף או מבוגר. על כן, אנחנו רואים במרפאה של ד"ר רודניצקי כי נשים צעירות בגילאי ה-20-30 מגיעות ומתלוננות על הצטמקות הפנים וירידה בנפחן של הלחיים, מה שהופך את כל הפנים למבוגרות יותר.

את הבעיה הזו ניתן לפתור בקלות בעזרת טיפול של מילוי שקעים ועיצוב עצמות הלחיים, שמחזיר מיד את המראה הרענן והצעיר לעור הפנים. בעונות הסתיו והחורף, טיפול זה פופולרי במיוחד, משום שהפנים הם האזור הכי חשוף בגוף.

איך משיגים לחיים מלאות וצעירות?

ד"ר עודד רודניצקי משתמש בחומצה היאלורונית מותאמת לאזור הזה של הפנים, על מנת לבצע טיפול זה. לאחר הייעוץ הראשוני וקביעת פגישת הטיפול, מגיעה המטופלת אל המרפאה, שם נמרחת משחה מאלחשת על פניה. לאחר מכן, מזריק ד"ר רודניצקי את החומצה, בהתאם למצב העור של הלקוחה ולתוצאה הרצויה עליה הסכימו טרם הטיפול. 

הלקוחה יכולה לחזור לשגרת יומה באופן מיידי עם סיום ההזרקה, מה שהופך את הטיפול לאטרקטיבי אף יותר. יתרונו הגדול של הטיפול הוא המיידיות שבה רואים את התוצאה – כבר עם גמר הטיפול ניתן לראות כי מראה הפנים התמלא והפך לצעיר ונפוח יותר. לאחר כמספר ימים בודדים התוצאה תהיה אף שלמה וטובה יותר, מכיוון שהגוף יסתגל לחומצה והאדמומיות תיעלם (בדרך כלל אחרי כמה שעות).

למה לי לעשות את הטיפול?

בשנים האחרונות אנו רואים שהביקוש לטיפול גדל, והרצון להמשיך להיראות צעירה לנצח (או לפחות לזמן ארוך יותר) נוכח אפילו אצל נשים צעירות בשנות ה-20 לחייהן. ד"ר רודניצקי מסביר כי מה שהופך את הטיפול למבוקש כל כך היא "העובדה שטיפול זה נגיש הרבה יותר מאשר ניתוח למשל, שדורש זמן החלמה רב יותר, ויכול להיות בעל תופעות לוואי".

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן