שקעים, שקיות וכהויות – כל הטיפולים האסתטיים לאזור העיניים (כולל לפני ואחרי)

טיפולים אסתטיים כוללים עשרות טיפולים שונים – הרזייה, צלוליט, הקפאת שומן, מתיחת פנים, בוטוקס, סיליקון, חומצות, העלמת נימים ועוד ועוד. ניתן לומר שטיפולים אלה תורמים לחיזוק הביטחון העצמי ולהרגשה, בדיוק כפי שהם תורמים פיזי לגוף. הם משפרים את המראה וגם את ההרגשה, שאנחנו נראים יפים, מטופחים ומחוטבים. אחד מהאזורים הפופולריים ביותר שבו מתבצעים טיפולי אתסטיקה מתקדמים, הוא אזור העיניים.

על אף היותו רגיש וקטן יחס, לעומת הרגליים או הידיים, ישנם כמה טיפולים מובילים באזור העיניים, המתרכזים בעיקר באזור שבין הלחיים לעיניים. בתמונות שמופיעות מטה תוכלו לראות את התוצאות של לפני ואחרי הטיפול במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי.

שקעים מתחת לעיניים

ישנם מטופלים רבים מגיעים למרפאה עם בעיות של שקעים מתחת לעיניים, שנוצרים בעקבות גנטיקה, שומן שאבד עם הזמן, דלקת, פיגמנטציה, חשיפה לשמש ועוד סיבות. בכל מקרה, הסיבה לשקעים פחות חשובה, אך התוצאה להעלמתם ולמילוי שלהם חשובה בהרבה יותר. בעזרת חומצה היאלורונית המותאמת במיוחד לאזור העיניים הרגיש, ד"ר רודניצקי ממלא את השקעים והופך את מראה אזור העיניים לצעיר וחלק יותר.

שקיות וכהויות מתחת לעיניים

במקרה של מטופלת אחרת, עם הזמן נוצרו שקיות וכהויות מתחת לעיניים, שהפכו את הפנים למבוגרות, עייפות ואפילו ל"עצובות". גם כאן, ד"ר רודניצקי התאים באופן מיוחד חומצה היאלורונית למצב השקיות והכהויות. תוך מספר דקות, וללא צורך בתקופת החלמה לאחר הטיפול, מראה העיניים חזר להיות צעיר, נקי וזוהר יותר.

מילוי נפחים מתחת לעיניים 

אצל המטופלת שתמונתה מופיעה מטה, תוכלו לראות כי בוצע מילוי נפחים באזור שמתחת לעיניים, הכולל תיקון א-סימטריה ומילוי באזור הלחיים. בעזרת החדרה של חומצה היאלורונית, בוצעה החלקה של האזור, מילוי הנפח ותיקון הא-סימטריה שהייתה. ניתן לראות כי השיפור במראה משפיע על כל הפנים, וכעת הם אינם נפולים, אלא מתוחים ונראים טוב בהרבה יותר.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן