העלמת שקיות ושקעים מתחת לעיניים תוך דקות ספורות | לפני אחרי

ישנים טוב אך עדיין אומרים לכם שיש לכם שקיות מתחת לעיניים? סובלת מכהויות באזור העיניים? חשוב לדעת ששקיות ושקעים מתחת לעיניים יכולים להופיע משלל סיבות, גם בגילאים צעירים. לעיתים מדובר בפגעים שמופיעים בעקבות גנטיקה, והם הופכים את מראה הפנים למזוקנים ועייפים יותר. כמו כן, גם נטילת תרופות או חשיפה לשמש עלולה לייצר פגמים באזור שמתחת לעין, בדגש על כהויות מתחת לעיניים.

עם הזמן, ניתן לראות שישנה מגמת עלייה בכל הנוגע לביקוש טיפולי עיניים – העלמת שקיות, מילוי שקעים וטיפול בכהויות. מה שהיה בעבר נחשב לטיפול של "מבוגרות", הפך בשנים האחרונות לטיפול מבוקש בקרב צעירות בגילאי ה-20 וה-30, שרוצות להעלים שקיות שנוצרו עם הזמן, או למלא שקעים שנוצרו כתוצאה מגנטיקה.

בתמונה מעלה, ניתן לראות מטופלת צעירה בשנות ה-20 לחייה, שסבלה משקיות מתחת לעיניים בצורה משמעותית. לאחר פגישת הייעוץ עם ד"ר רודניצקי, נקבע לה טיפול להעלמת השקיות מתחת לעיניים. בצהריי היום המטופלת הגיעה עם מעט חששות לגבי הטיפול, אך לאחר כמה דקות בודדות, היא יצאה מחדר הטיפולים ללא השקיות, אך עם מראה פנים צעיר, הולם ונאה. ד"ר רודניצקי מתאים את מינון החומצה ההיאלורונית באופן אישי כך שתתואם לאזור העיניים. כבר סיפרנו בעבר שישנם סוגים שונים של חומצות, כאשר כל אחת מותאמת לאזור אחר בגוף.

בתוך החומצה קיים חומר מאלחש, כך שהטיפול עצמו אינו כואב, ואינו דורש תקופת החלמה או הסתגלות.

קראו את ההמלצות על טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים בדף העסק שלנו ב-Google My Business:

עברתם טיפול במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי? כתבו את דעתכם על הטיפול, על התוצאות ועל הצוות:

לחצו כאן למעבר לכתיבת ביקורות וחוות דעת

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן