עונת טיפולי הנימים כבר כאן

לפני ואחרי - העלמת נימים בלייזר

מזג האוויר שהחל להתחמם, מזכיר לנשים ולגברים רבים שאוטוטו המכנסיים הארוכים יוחלפו במכנסיים קצרים – ובחלק מהזמן הבילוי יהיה ים או בריכה, מה שיחשוף את הרגליים. בכל שנה אנחנו מקבלים פניות רבות מאוד של גברים ונשים בנוגע לטיפולי העלמת נימים ברגליים, שנזכרים קצת מאוחר מדי ולכן התוצאות הראשוניות לא תמיד נראות עד הקיץ.

רגע לפני אפריל ותקופת הפסח, זו הזדמנות אולי אחרונה להגיע אלינו לקליניקה לייעוץ ראשוני ולעבור טיפול לייזר להעלמת נימים, כדי לשמור על הסיכוי לרגליים חלקות יותר כבר בקיץ הקרוב. 

רגע, מה אנחנו עושים?

כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, אנחנו משתמשים בשיטה חדשנית בעלת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, שקרובים מאוד ל-100% – זאת מבלי להשתמש בניתוחים ובהזרקות. הטיפול הוא עבור נימים / ורידים שגודלם עד 4 מ"מ. לרוב, התלונה העיקרית היא על ורידים ברגליים, אך ניתן ליישם את הפעולה גם על אזורים אחרים בגוף (דוגמת אף ואוזניים).

העלמת נימים ברגליים לגבר
העלמת נימים ברגליים לגבר

טיפול העלמת ורידים בלייזר פועל כך שקרן הלייזר נספגת בכלי הדם ומובילה לחימום שלהם, על ידי כך נעלם כל נים ונים. הטיפול נעשה ידנית – באמצעות מעבר על כל נים ונים, והוא יעיל מאוד להעלמה של רשתות נימים (ספיידר), כמו גם נימים כחולים ואדומים. במקרים מסוימים, יספיק טיפול אחד בלבד, אבל הדבר לרוב תלוי במצב הנימים. אנו בקליניקה מתחייבים לטפל בנימים עד להגעה לתוצאה.

הטיפולים, אם נדרש יותר מטיפול אחד, נעשים במרווחים כדי לבחון את ההשפעות של כל טיפול וטיפול, ולהעלים את היתר, עד להגעה לתוצאה המיוחלת.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן