השינוי המשמעותי בפנים לאחר טיפול אחד בקופרוז

העלמת קופרוז - לפני ואחרי

בקליניקה שלנו אנו מטפלים בבעיות אסתטיות שנגרמות כתוצאה מכלי דם, למשל: Diffuse Redness, כתמי פורט-ויין, כתמי לידה ועוד. אחת הבעיות המרכזיות שנגרמות כתוצאה מכלי דם בולטים ואדומים, במיוחד באזורים שונים בפנים, היא קופרוז בפנים.

בקליניקה שלנו, מלבד המקצועיות והמיומנות הרבה שצברנו עם השנים, תמצאו את ציוד הלייזר החדיש ביותר שמאפשר פתרון לבעיות אסתטיות הנגרמות כתוצאה מכלי דם, בראשן נימים בפנים (קופרוז).

מספר הטיפולים ייקבע בהתאם לקצב ההתקדמות ובהתאם למצב ההתחלתי ולהערכה הראשונית – במצבים שהם 'קשים' יותר יידרשו כמובן יותר טיפולים. לרוב, אם הקופרוז מופיע בכמות גדולה, הדבר יצריך 2-3 טיפולים. במקרה שמופיע בתמונה למעלה, ניתן לראות תוצאה מרשימה שהשגנו בטיפול אחד בלבד בקופרוז בפנים של גבר שהגיע לקליניקה.

הטיפול בלייזר פוגע בכלי הדם המפריעים אסתטית, בצורה מדויקת מאוד מבחוץ, ללא הכנסת כל חומר פנימה אל העור. בנוסף, הוא מוביל להתייבשות של הדם בתוך כלי הדם, ומשם עובר כלי הדם תהליך ספיגה, שנמשך בין חודש לחודשיים.

טיפול בכלי דם קטנים בפנים, לרוב בטכנולוגיות לייזר, נדרשים לרוב בעקבות מבוכה או חוסר נוחות של צעירים ומבוגרים כאחד, מן המראה שלהם במיקום מרכזי מאוד כמו הפנים. במקרה שלפנינו, הקופרוז מופיע באזור הלחיים ולא ניתן לפספס אותו. כמובן, שלאחר הטיפול, העלמת הבעיה האסתטית תורמת מאוד לביטחון העצמי של המטופלים ומאפשרת להם להרגיש נוח יותר עם המראה החדש. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן