סיפור מקרה מהמרפאה – כיצד העלים ד"ר רודניצקי כתמי פיגמנטציה?

אל הקליניקה הגיעה מטופלת בבקשה לטפל בכתמי הפיגמנטציה שעל פניה. הכתמים, שיכולים להופיע בעקבות מגוון סיבות, כגון גנטיקה, אורח חיים, חשיפה לשמש ועוד, עשויים לגרום חוסר נוחות אסתטית מסוימת. לאחר בחינת מצב ראשונית, החל ד"ר רודניצקי את הטיפול להעלמת כתמי הפיגמנטציה מפניה של אותה לקוחה. 

מה עשה ד"ר רודניצקי בטיפול?

הסרת הכתמים מהגוף והפנים נעשית בעזרת טיפול נקודתי במכשור המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת. המכשיר שבו משתמש ד"ר רודניצקי במרפאה נקרא "אליפסה" והוא נבחר לשימוש, משום שהוא היעיל ביותר. "המכשיר פותח באמצעות טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות לו להתמקד באזור הכתם בלבד, מה שהופך אותו לבטוח ומדויק", סיפר ד"ר רודניצקי.

התקופה האידיאלית לטיפול

במהלך הטיפול, שוחחו ד"ר רודניצקי והלקוחה, ואז אמר לה: "מזל שבאת עכשיו לטיפול. זו בדיוק התקופה האידיאלית לעבור את הטיפול, משום שלפני הטיפול וגם אחריו אסור להיחשף לקרני השמש. מכיוון שאין יותר מדי שמש בחורף, הטיפול פחות יגביל אותך ביציאה החוצה". 

הלקוחה התלוצצה שבסגר בכל מקרה אין לאן לצאת, והוא השיב לה, גם הוא עם חיוך: "אפילו סיבה יותר טובה לעבור אותו עכשיו". 

דרישות הטיפול

מעבר לדרישה שלא להיחשף לקרני השמש, הטיפול לא מגביל בשום דבר אחר, וכמעט שאין לו תופעות לוואי. במקרה הגרוע ביותר, הכתמים יהפכו כהים יותר לזמן קצר, אך תוך מספר ימים יעלמו.  את התוצאות ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון ברוב המקרים, אך פעמים אחדות יש צורך לחזור עוד פעם או פעמיים על מנת לקבל תוצאות מירביות. 

כשיצאה הלקוחה מהמרפאה, לא שכח ד"ר רודניצקי לתת לה את הטיפים לשמירה על עור הפנים: למרוח קרם הגנה, לשבת בצל, ולחזור לביקור אם לא מספיק מקפידים על שני הטיפים הראשונים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן