ניתוח שקיות מתחת לעיניים? למה לא לנסות טיפול?

לא בטוח שצריך ניתוח - לפני ואחרי העלמת שקיות מתחת לעיניים

שקיות מתחת לעיניים היא תופעה נפוצה יחסית – וכמו שהיא נפוצה, היא מטרידה מאוד את הסובלים ממנה. השקיות מופיעות בשל מגוון סיבות. בין היתר, כאשר אנחנו מבצעים פעולות בסיסיות כמו צחוק או בכי, ישנו לחץ על העין שמוביל את השומן המצוי בפנינו, לבלוט כלפי חוץ. בגילאים צעירים, השומן כמעט תמיד שב לקדמותו מיידית. בגילאים מבוגרים, השריר נחלש השומן יוצא החוצה והשקיות נוצרות.

בין אם הסיבה היא גיל מתקדם, בין אם השקיות מתחת לעיניים נובעות כתוצאה מסיבות גנטיות בגיל צעיר יותר ובין אם מסיבות אחרות – קיים צורך תמידי בקרב נשים וגברים, למצוא להן פתרון. ישנם כאלו שכתוצאה מחוסר ידיעה מחפשים מיד ניתוח שקיות מתחת לעיניים – זאת מכיוון שהם לא מודעים לעובדה שיש כיום דרך לא ניתוחית להעלים את השקיות.

נכון, רבים ורבות בוחרים בסופו של דבר לבצע ניתוח – והדבר תלוי במורכבות סימני הגיל והשקיות. במצבים מסוימים, ייתכן שזו אפשרות ריאלית בהחלט. אלא שבהמון מקרים ניתן להימנע מניתוח ולבצע העלמת שקיות מתחת לעיניים בתוך מספר דקות, בטיפול בקליניקה שלנו על ידי ד"ר עודד רודניצקי. כך למשל, ניתן לראות בתמונה מעלה תוצאה של טיפול מן הסוג הזה שבוצע באישה שהגיעה למרפאה. 

נגן וידאו

בפגישת ייעוץ נדע אם אתם מתאימים לעבור את הטיפול

כמובן שכדי לדעת אם אתם מועמדים או מועמדות מתאימים לעבור טיפול להעלמת שקיות מתחת לעיניים, יש צורך בקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם ד"ר רודניצקי. בפגישה ייבחן אזור העיניים שלכם ובסופה יוחלט אם לעבור את הטיפול. 

למי שלא מכיר את הטיפול, נציין כי הוא מבוצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית המותאמת בצורה מיטבית לכל מקרה על ידי ד"ר רודניצקי. בחומצה ההיאלורונית המוזרקת לאזור, ישנו גם חומר מאלחש, כך שהטיפול אינו כואב. הדבר החשוב ביותר שתדעו, הוא שד"ר רודניצקי כבר ביצע אלפי טיפולים להעלמת שקיות מתחת לעיניים וגם למילוי שקעים מתחת לעיניים. המיומנות שצבר במשך שנים רבות היא קריטית להצלחת הטיפול.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן