מקבלים את האביב עם פנים חלקות ללא כתמי פיגמנטציה

ד"ר רודניצקי - פיגמנטציה

מרץ מתקרב בצעדי ענק ואיתו גם האביב שבפתח. השמחה היא רבה כמילות השיר "פסח בא" אך ראוי לזכור שגם השמש צצה ושבה מבין העננים. מרוב הרצון לספוג קצת ויטמין D אנחנו שוכחים שלא בריא לעורנו להיות תחת קרני ה- UV של השמש לאורך זמן. גם אם הקרינה היא פחותה משמעותית מהקיץ, עדיין עורנו חשוף וסופג אליו כתמי עור. הכירו את הטיפול שישמור על עורכם נקי מכתמי פיגמנטציה.

יש אנשים שנשמעים להוראות וממגנים את עצמם עם משקפי שמש, קרם הגנה וקרמים מיוחדים באופן יום יומי אבל אצל לא מעט אנשים לא מקפידים על כך ויש גם שאינם מודעים כלל לסכנות ולפגיעה באזורים רגישים כמו הפנים ושאר האזורים החשופים יותר ובכך, מבלי ששמנו לב, מופיעים על פנינו כתמי פיגמנטציה כבר בגילאים צעירים מאוד.

ד"ר רודניצקי - פיגמנטציה

הטיפול העורי המומלץ ביותר כיום להסרת כתמי הפיגמנטציה

כשאומרים פיגמנטציה, כולם מדמיינים את אותם כתמים על העור, בעיקר על עור הפנים, הנוצרים עם השנים והתבגרות העור אך זה רחוק מלהיות מדויק. התופעה הנפוצה בעולם האסתטי נובעת מהצטברות מלנין. זהו בעצם פיגמנט המיוצר בגוף אשר מעניק לעור צבע ובין היתר מגן עליו מקרני ה-UV. 

כמות המלנין המיוצרת בגוף משתנה מאדם לאדם, ומושפעת מגורמים רבים. הכתמים הללו מהווים פגם אסתטי והמאבק בהם כולל לא מעט טיפולים ותכשירים, שחלקם מבהירים וחלקם מכסים ומטשטשים את עור גופנו. הופעת כתמים על הפנים נגרמת משלל סיבות (עישון, היפר- פיגמנטציה, תזונה לא נכונה ועוד) אך ניתן לטפל בה באמצעות תכשירים טיפוליים העובדים באופן יעיל ביותר.

במרפאה שלנו משתמשים בתכשיר הרפואי המומלץ ביותר בשוק הטיפולים האסתטיים כיום – מכשיר "האליפסה", שהוא בעל טכנולוגיה ייחודית לטיפול בפיגמנטציה. המכשיר פותח באמצעות טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות לו להתמקד באזור הכתם בלבד, מה שהופך אותו לבטוח ומדויק. 

למכשיר יש הגדרות מתוכנתות מראש עבור צבעי עור שונים המספקים את תפוקת האנרגיה הנכונה לעור הפנים. כאשר מנורת הפלאש, במערכת ה-Ellipse IPL, מאירה עם סוג האור הנכון על התאים המכילים מלנין או המוגלובין ברמה גבוהה, הם מתחממים ונהרסים תוך כמה אלפיות השנייה מה שיוצר עור חלק נטול כתמי פיגמנטציה. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן