מיצוק העור והצוואר באמצעות מכשיר Ellipse החדשני

רודניצקי - מיצוק העור

ישראל היא מדינה חמה שבה לרוב נשים הולכות ללא כובע או קרם הגנה, מה שמאפשר חשיפה במרבית הזמן לקרני השמש. לא תמיד אנו שמות לב אבל יש לכך השלכות על אזורי העור השונים במשך השנים. אחד מהאזורים שנפגעים יותר מכל זה אזור הדקולטה והצוואר. 

אומנם את זה ששכחתם לשים קרם הגנה ביום חמסין אי אפשר לשנות אבל בהחלט את הקמטים ורפיון העור שלנו. באמצעות שימוש מכשיר הלייזר Ellipse, שנמצאת במרפאה של ד"ר רודניצקי, אפשר להפוך את העור לחיוני ואיכותי יותר. הלייזר גורם לייצור קולגן ותורם למראה האלסטי של העור.

רודניצקי - מיצוק העור

חווית הטיפול מעיני המטופלת

אדווה(31), אוהבת לשחק פיצ'וואלי(כדורגל חופים) לא מעט, ולא תמיד היא מצליחה להימנע מקרני האור לחדור לעורה ולהרוס אותו. אומנם היא מקפידה באדיקות על הרגלי טיפוח קבועים אך לאכזבתה היא נקלעה למצב שבו העור שלה נהפך למקומט וחסר לחות. בדאגה רבה היא פנתה למרפאה שלנו לברר איך ניתן לשנות את המצב.

לאחר שהגיעה להתייעצות עם ד"ר רודניצקי, נקבעו לה ארבעה טיפולים למיצוק הצוואר והעור בהפרשים של שלושה שבועות כל אחד. היום אפשר לומר שכבר ניתן לראות תוצאות טובות שמחזיקות מעמד לאורך זמן.

איך התבצע הטיפול?

באמצעות מכשיר האליפסה, העביר ד"ר רודניצקי את הידית על גבי אזור הדקולטה והצוואר של אדווה. הטיפול היה קצר ולא נדרש ממנה להיערך אליו לפני. למרות שהמטופלת לא חשה בתופעות לוואי, חשוב לציין שיש קצת עקצוצים ואדמומיות במהלך הטיפול, וגם כמה שעות לאחר מכן, אבל זה בהחלט שווה את התוצאה הסופית בה העור נראה מוצק, אלסטי וצעיר. 

טיפ מד"ר רודניצקי: "כדאי להתחיל את הטיפול מגיל צעיר כמו אדווה ולא לחכות לגיל מבוגר שבו העור כבר יהיה במצב של רפיון ומלא קמטים. לאחר חצי שנה מסוף הטיפול, מומלץ לחזורלמרפאה כדי לחזק את העור ".

צפו בד"ר רודניצקי ממצק את העור באזור הדקולטה:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן