"מחזיר את האלסטיות של העור" – טיפול למיצוק בטן לאחר לידה

ד"ר רודניצקי - מיצוק הבטן

עם כמה שזה  מבורך להביא ילדים לעולם, גם גוף האישה משתנה בהתאם. לחלק גדול מהנשים הגוף לא חוזר להיות גמיש כתמול שלשום. מעבר לשינויים הורמונליים טבעיים שקורים, גם הבטן נמתחת. במיוחד לאלו שיש להן עור דק ושקוף יותר. "טיפול למיצוק הבטן החזיר לי את הגמישות באזור", משתפת שירלי, לקוחה מרוצה.

עקב העלייה הדרסטית במשקל בזמן ההריון עצמו, העור שהיה אלסטי הופך לפחות מתוח ומוצק. "זה שילדת לא אומר שלא תוכלי לחזור לגוף שהיה לך לפני הלידה", מספרת שירלי (36), לקוחה שלנו שהשכילה להזדרז, והגיעה שלושה שבועות לאחר לידת בנה אורי, לטיפול למיצוק הבטן. "במקצוע שלי עליי להיראות ייצוגית תמיד אך גם ההרגשה הכבדה הזאת של בטן נפולה והסימנים שמופיעים פתאום זה לא משהו שאני רגילה אליו. חששתי מאוד שזה יישאר עליי לתמיד ולכן פעלתי מהר וישר הגעתי למרפאה". 

תוך כמה זמן מהלידה ניתן לטפל במיצוק הבטן?

"בדרך כלל, חזרה טבעית לגזרה שהייתה טרם ההריון תקח כחצי שנה או במקרים מסוימים לא תתרחש כלל. בטיפול למיצוק הבטן לאחר לידה, נשים יכולות כבר להתחיל לטפל מספר שבועות קטן לאחר הלידה", אומר ד"ר עודד רודניצקי, אחד הרופאים המומחים בתחום.

ד"ר רודניצקי - מיצוק הבטן לאחר לידה

איך מתבצע טיפול למיצוק הבטן לאחר לידה?

כיום, יש מגוון אלטרנטיבות להעלמת הבטן השומנית המצטברת בגוף. הטיפול הייחודי שאנו מציעים, בדומה לטיפול שלנו בתאי צלוליט, גורם להמסת השומן מהתאים החסומים בשומן ובפסולת ומביא למצב של תא נורמלי ובריא. "טיפול למיצוק הבטן לאחר לידה מפרק את מצבורי השומן ותורם ליצירת קולגן באזור המטופל, מה שמחזיר את האלסטיות והגמישות לאותו אזור", אומר ד"ר רודניצקי. 

"בסדרת טיפולים קצרה, הבטן חוזרת להיות מתוחה, חלקה ומוצקה"

"נשים רבות פונות אליי ושואלות איך חזרתי ישר לגזרה שלי. הרבה מתבלבלות וחושבות שזה גנטיקה או מהכושר אבל האמת שלטיפול יש חלק גדול בכך. כששואלים אני ישר ממליצה לא להתלבט פעמיים. זה הגוף שלנו. היצירה הכי חשובה לאישה. אין פה בכלל שאלה של כסף או זמן. לפחות לא לי". 

לחוששות, לא נדרשת החלמה מיוחדת לטיפול זה ואין כל סיכון בו. "בשביל מה יש חופשת לידה?", שואלת שירלי וצוחקת. "באמת שכל החומרים שבהם הרופא השתמש, היו הכי טובים ובטיחותיים לשימוש. היום אני יכולה להגיד שבעזרת הטיפול, העור שלי הפך מוצק וחלק יותר".

הטיפול יוצר קולגן ואלסטין לתאי השומן שבבטן, מסלק פסולת ודואג לפרק את תאי השומן. אבל זה רק חלק מהיתרונות של מיצוק בטן לאחר לידה. "מאחר והתאים חוזרים לתפקודם הנורמלי, עם זרימת דם תקינה, העור הופך לגמיש ומשווה מראה צעיר ואסתטי. תוך כדי המסת השומן המקומי, נוצרת גם הצרת היקפים משמעותית באזורי הטיפול והגוף מתעצב", מסביר ד"ר רודניצקי. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן