מילוי גב כף היד – תוצאות מיידיות לטיפול! העיפו מבט

בטח שמת לב שבמהלך חודשי החורף הידיים נוטות להיות יבשות יותר. זו רק דוגמה אחת קטנה לנזקי מזג האוויר שמשפיעים על הידיים שלנו, שלא להזכיר את מה שהשנים וההתבגרות עושים. עם הזמן, אנחנו מאבדים שומן תת עורי, שנספג בגוף, וכך הגידים והורידים יוצאים החוצה ובולטים על פני גב כף היד. מילוי גב כף היד בעזרת חומצות היאלורוניות ישפר לך את מרקם העור, כך שאת התוצאה תוכלי לראות כבר בתום הטיפול!

העור על גב כף היד עדין ורגיש, וזאת בעקבות כמות שומן תת עורי קטנה יחסית לעומת חלקים אחרים בגוף האדם. יחד עם הקמטים הנוצרים עם ספיגת השומן התת עורי, פעמים רבות מופיעים גם כתמי פיגמנטציה, והשילוב של השניים מסמל באופן בולט את ההתבגרות. אין צורך להרים ידיים ולהתייאש, משום שהטיפול למילוי גב כף היד במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי הוא טיפול קליל שלא דורש ממך כלום, מלבד הגעה למרפאה.

הטיפול והתוצאות

הטיפול המומלץ להצערת עור גב כף היד הוא מילוי בעזרת חומצות היאלורוניות. החומצות, שבהם משתמשים במרפאה לצרכי מילוי רבים, כמו למשל עיבוי שפתיים, משפרות את מרקם העור, ממלאות אותו כך שכלי הדם שבלטו קודם יבלטו פחות, ונוסף לכך, גורמות לעור להיראות חלק ורענן.

את הטיפול מבצע ד"ר רודניצקי עם מחט מסוג קנולה, שהיא מחט ייחודית, דקיקה וגמישה, ובה נמצאת החומצה. 

תוכלי לראות את התוצאה כבר בסיום ההזרקה, אך התוצאות המרביות יגיעו מספר שבועות לאחר הטיפול, עם חזרת הנפח לגב כף היד. היתרון הנוסף של שימוש בחומצה היאלורונית הוא חידוש פעילות התאים באזור המטופל, כך שתוצאות הטיפול יישארו איתך לאורך זמן, ותתהדרי בידיים חלקות, צעירות ונטולות קמטים. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן