לא רק צלוליט: השיטה הייחודית המסייעת לעיצוב ישבן

צלוליט - עיצוב ישבן לפני ואחרי

מטופלות ומטופלים שמגיעים למרפאתנו מעידים על תסכול וחוסר ביטחון שנגרם כתוצאה מצלוליט. בשל הסיבות הללו, פיתח ד"ר עודד רודניצקי שיטה ייחודית – טיפול צלוליט מרובע. אבל מה אם הייתה דרך שלא רק מחסלת את הצלוליט אלא גם עוזרת לעיצוב ישבן, מיצוק והרמה שלו? שמחים לבשר כי השיטה עוזרת גם לצלוליט וגם לעיצוב הישבן, ללא צורך במילוי.

השיטה של ד"ר רודניצקי - גם וגם וגם וגם

הטיפול המרובע שפיתח ד"ר רודניצקי גורם לפירוק תאי צלוליט והעלמתו, ו"על הדרך" מביא גם למיצוק העור, גם לחיטוב הגוף וגם להצרת היקפים. בעקבות הטיפול, התאים בגוף הופכים לנקיים משומן ומפסולת. הטיפול משקם את התפקוד הבריא של התא ומשפר את זרימת הדם. התוצאה? עור חלק, אסתטי עם גמישות מוגברת ומראה צעיר.

בכל הנוגע לישבן, קיימת אפשרות של עיצובו על ידי מילוי בהזרקה, למי שמעוניינת בישבן 'עסיסי' ומלא יותר. אפשרות אחרת שכדאי לשקול היא טיפול הצלוליט, שגורם לעיצובו, להרמה ולהידוק העור. בכל מקרה, מומלץ להגיע למרפאתנו ולקבל ייעוץ פרטני מד"ר רודניצקי.

זה באמת יעיל?

רוב המטופלים מעידים על שיפור משמעותי לאחר טיפול אחד בלבד ובדרך כלל הצלוליט נעלם לחלוטין לאחר מספר טיפולים (זה כמובן תלוי מקרה). כדי להמחיש את הצלחת השיטה, אתם מוזמנים להעיף מבט על התמונה למעלה ולראות את השיפור אצל אחת המטופלות.

חשוב לציין שטיפול זה לא מיועד רק לנשים. גם גברים הסובלים מצלוליט יכולים להפיק תועלת מיעילותו. בנוסף, שיטה זו מתאימה למטופלים בכל גיל ובכל מצב בריאותי, מבלי לגרום נזק או תופעות לוואי. השיטה של ד"ר רודניצקי ממשיכה להוכיח את עצמה בכל פעם מחדש.

טיפול בצלוליט - גורם בין היתר למיצוק הישבן

יתרונות השיטה - רשימה חלקית

הטיפול בצלוליט, שגורם גם לעיצוב ומיצוק הישבן ואיברים נוספים, טומן בחובו יתרונות רבים, מה שהופך אותו לפתרון אטרקטיבי עבור מטופלים רבים שלנו:

  • פירוק תאי צלוליט
  • תוצאות מהירות
  • עיצוב הגוף והקטנת היקפים
  • מיצוק העור
  • פינוי פסולת מתאי צלוליט
  • ייצור קולגן משופר


אם אתם מתלבטים ומחפשים פתרון שלא רק מפרק את הצלוליט אלא גם עוזר לעצב ולחטב את הישבן, השיטה של ד"ר רודניצקי היא התשובה לה חיכיתם. מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה שלנו לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן