טיפול בצלוליט באזור הישבן: צפו בתמונות לפני ואחרי

טיפול בצלוליט - לפני ואחרי

הקיץ הולך ונעלם לו, בגדי הים יחזרו בהדרגה לארון והסתיו ההפכפך ילווה אותנו בחודשים הקרובים. רבים סבורים כי טיפול בצלוליט באזור הישבן מתאים בעיקר לפני הקיץ, אך טענה זו לא מדויקת בהכרח. לא מדובר על בעיה אסתטית בלבד.

למעשה, תאי הצלוליט חסומים בשומן ובפסולת ולכן טיפול צלוליט מביא אותם למצב נורמלי ובריא. האפקט של הטיפול מחדש את זרימת הדם התקינה והופך את העור לחלק יותר. זאת הסיבה שאנו ממליצים בחום על העלמת צלוליט באמצעות השיטה של ד"ר עודד רודניצקי – הטיפול המרובע.

טיפול בצלוליט - לפני ואחרי

השיטה של ד"ר רודניצקי

אז מה עומד בבסיס השיטה? הטיפול לא רק גורם להעלמת צלוליט אלא גם מחטב וממצק את האזור וממש מהדק אותו למראה טוב הרבה יותר. באותו טיפול מתבצעות מספר פעולות: העלמת הצלוליט, מיצוק העור, חיטוב הגוף והצרת היקפים.

אצל רוב המטופלים והמטופלות הטיפול מביא לתוצאות משמעותיות כבר לאחר הטיפול הראשון. לאחר מספר טיפולים, הצלוליט נעלם לחלוטין והעור באזור הטיפול הופך חלק ומלא חיים. יש דוגמאות רבות ואנו מביאים בפניכם את התוצאות של שתי מטופלות שהגיעו למרפאתנו עם צלוליט באזור הישבן.

אפשר להבחין בקלות בתמונות של לפני ואחרי בהצלחה הגדולה של הטיפול שנעשה באמצעות השיטה שפיתח ד"ר רודניצקי. יש לציין כי במקרה זה מדובר על מטופלות, אך הטיפול מתאים באותה מידה גם לגברים הסובלים מצלוליט.

בנוסף, הטיפול אינו גורם לנזק ומתאים לכל גיל ולכל מצב בריאותי. למתלבטים נספר כי קיימות מספר שיטות לטיפול בצלוליט, אך רבות מהן אינן יעילות מספיק ולא משפיעות לטווח ארוך. השיטה של ד"ר רודניצקי מוכיחה את עצמה וצברה מוניטין רב במשך השנים. מוזמנים ליצור קשר בנושא ולהגיע לייעוץ במרפאה שלנו.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן