לא רק ברגליים – איפה יכולים להופיע נימים?

העלמת נימים והעלמת ורידים

אחת התופעות שמפריעות לנשים ולגברים רבים מבחינה אסתטית, היא נימים בולטים ברגלים, ולעתים גם ורידים בעלי מראה בולט. המראה האידאלי של רגל הוא חלק ונעים למגע, ללא כלי דם בולטים – ובהינתן האפשרות לשנות את המצב, רבים פונים לברר איך ניתן להעלים את הנימים והוורידים מהרגליים.

ואכן, כיום קיים טיפול מצוין ויעיל מאוד נגד נימים ברגליים באמצעות לייזר, הניתן במרפאתנו. השיטה החדשנית מחזיקה באחוזי הצלחה גבוהים מאוד, המתקרבים ל-100%, זאת ללא צורך בהזרקות או בניתוחים. הטיפול נועד להתמודד עם ורידים בגודל של עד 4 מילימטרים.

קרן הלייזר מהמכשור המתקדם, נספגת בכלי הדם הקטנים ומובילה אל חימום כלי הדם ובצורה זו הווריד או הנים פשוט נעלם. בטיפול עוברים על כל השטח המכוסה בכלי דם, ובאמצעותו ניתן להתמודד גם עם רשתות נימים המכונות 'ספיידרים' וגם עם נימים כחולים ואדומים. התוצאה – אסתטית ונאה הרבה יותר מאשר לפני הטיפול. 

בידיים, באוזניים ובאף

העניין הוא שהנימים יכולים להופיע ברגליים, אבל לא רק. לא מעט מהמטופלות והמטופלים שאנו מעניקים להם טיפול, סובלים מנימים באזורים שונים שאינם רגליים: בידיים, בפנים (תופעה המכונה 'קופרוז'), באף ואפילו באוזניים.

בחלק מהמקרים, תלוי באזור ותלוי כמובן בייעוץ שתקבלו מד"ר עודד רודניצקי במרפאה, יבוצע טיפול באמצעות הלייזר המתקדם, ובחלק מהמקרים, כמו במקרה שלפניכם מטה, יבוצע טיפול באמצעות מכשיר Ellipse, שלו שימושים רבים, כמו מיצוק העור.

אם אתם מרגישים חוסר נוחות מבחינה אסתטית מהמראה שלכם בעקבות נימים, בכל אזור בגוף, אתם מוזמנים לפנות אלינו, לקבוע פגישת ייעוץ עם ד"ר רודניצקי, ויחד נגבש דרך פעולה מתאימה. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן