איך מגיעים מוכנים לקיץ? מתחילים בחורף!

פגישת ייעוץ עם ד"ר עודד רודניצקי

סביב החודשים מאי-יוני בכל שנה, אנחנו מקבלים פניות לא מעטות, בדרך כלל מנשים בגילאים שונים, שקובעות פגישת ייעוץ לפני טיפולי צלוליט, העלמת נימים, או הצערה ומיצוק פנים. כאשר אותן נשים מגיעות לייעוץ, הן מציינות כי הן באו 'להכין את גופן לקיץ' ואת השאיפה שלהן ליהנות מתוצאות הטיפולים בתוך זמן קצר, כדי שיוכלו להרגיש ביטחון ונוחות ללכת בבגדים קצרים, או לשחות בבגד ים.

"מה? זו סדרת טיפולים? זה ייקח כמה שבועות? חבל שלא באתי לפני כן"… משפטים כאלו אנחנו שומעים לא מעט מאותן נשים, שפשוט לא היו מודעות לכך שמדובר לרוב בסדרת טיפולים כדי להגיע לתוצאה הסופית. מה שקורה הוא שהן מתחילות סדרת טיפולים, ומסיימות אותה בשלהי הקיץ או לקראת הסתיו. התוצאה עדיין טובה ונאה, אבל עיתוי סיום הטיפול קצת פחות. 

טיפולים שדורשים מספר פגישות

חלק מהטיפולים הניתנים על ידינו במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, נעשים בטיפול אחד. למשל: הזרקת חומצה היאלורונית, מתיחת פנים בחוטים, בוטוקס, מילוי ישבן ועוד – כלומר בדרך כלל, הזרקות ומתיחות שונות ייערכו במפגש אחד. חלק אחר נוגע לטיפולים על פני העור, שלרוב יש בהם צורך למספר פגישות כדי לקבל תוצאה סופית טובה.

למשל, טיפול צלוליט בשיטה הייחודית של ד"ר רודניצקי, יתפרש על פני 5 טיפולים, בהפרשים של מספר שבועות בין טיפול לטיפול. טיפול להעלמת נימים לעומת זאת, ידרוש 2-3 מפגשים, תלוי במצב הנימים ובייעוץ הראשוני. בטיפולי פנים כמו הצערה ומיצוק פנים באמצעות מכשיר ה-Ellipse, מדובר לרוב ב-4 טיפולים.

נגן וידאו

ד"ר רודניצקי מסביר על טיפול בצלוליט

מתי הכי טוב להתחיל?

הקיץ הישראלי מתחיל אמנם באופן רשמי ב-22 ביוני, אבל בפועל מרגישים אותו הרבה יותר מוקדם מכך, כבר סביב חודש מאי. לכן, בגדי הים רלוונטיים לחלקנו כבר מאזור מאי. בהנחה שמדובר בסדרת טיפולים בת 2-3 מפגשים לפחות, מוטב להקדים ולקבוע את הטיפול הראשון כבר בחודשים ינואר-פברואר. כך, בחודש מאי או יוני תהיו אחרי סדרת הטיפולים ותיהנו מתוצאה סופית נאה!
מיצוק פנים ושיפור מרקם העור - טיפול
נגן וידאו אודות מיצוק פנים ושיפור מרקם העור - טיפול

ד"ר רודניצקי מסביר על מיצוק עור הפנים

ומילה על עונת החתונות

'עונת החתונות' מגיעה סביב חודש מאי, ובמקרים רבים, האמא של החתן או הכלה המיועדים, מעוניינת להגיע בשיאה לאירוע המאושר. אם האירוע נערך בחודשי הקיץ ומדובר בסדרת טיפולים, כמובן שכדאי להתחיל כבר בינואר-פברואר. למשל, מיצוק עור הפנים ידרוש 4 טיפולים, ולכן כדאי להתחיל לא יאוחר מפברואר-מרץ, תלוי במועד האירוע.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן