טיפול בצלוליט ברגליים – צפו בתוצאות המרשימות לפני ואחרי

טיפול בצלוליט ברגליים - לפני ואחרי (ד"ר עודד רודניצקי)

בואו נדבר על צלוליט. מדובר במצב שכיח במיוחד שמשפיע על נשים וגברים גם יחד. הוא מתרחש בעקבות מצבורי שומן הנמצאים מתחת לעור ודוחפים את רקמות החיבור, וכתוצאה מכך נוצר מראה גבשושי על העור. הצלוליט מופיע בדרך כלל באזורים כמו הישבן, הרגליים, הזרועות ועוד.

צלוליט אינו מזיק לבריאות האדם באופן כלשהו, אבל הוא בהחלט עלול לגרום לתחושות של בושה וחוסר ביטחון עצמי, במיוחד אצל נשים. בדרך כלל, הטיפול נפוץ יותר בקרב נשים, בשל הרצון להיות כמה שיותר קרובה אל אידאל היופי. מי שמגיעה אלינו, בדרך כלל מספרת על כך שהצלוליט ברגליים ובמותניים בדרך כלל מוביל אותה להסתיר את פלג גופה התחתון במפגשים חברתיים או בעונת הקיץ, מתוך מבוכה.

למשל, המטופלת שאת תמונות רגליה לפני ואחרי סדרת הטיפולים ניתן לראות כאן, הגיעה אלינו בשל רצון להשיג רגליים חלקות ומוצקות יותר. רגליה לפני הטיפולים נראו טיפוסיות ומאפיינות נשים רבות בגילאים 50-60, והאתגר היה להעניק לה מראה עור חלק ויפה יותר.

הדבר התאפשר בזכות שיטה חדשנית וייחודית המיושמת במרפאתנו, שבה תאי הצלוליט עוברים פירוק, השומן מומס מהתאים – ותאי הצלוליט החסומים בפסולת ובשומן הופכים לתאים בריאים יותר. למעשה, הטיפול מאפשר להשיג מיצוק של העור, חיטוב הגוף, הצרת היקפים – וכמובן העלמת צלוליט.

לפני ואחרי טיפול צלוליט ברגליים

בתמונות שלפניכם ניתן לראות את מצבה של המטופלת לפני סדרת הטיפולים ולאחר מספר טיפולים (נציין כאן כי כבר אחרי 2 עד 3 טיפולים יתחילו לראות את התוצאות). ניכר כי הצלוליט ברגליים שאפיין את מצבה לפני, הוסר, וכי אזור המותניים והישבן הפכו למוצקים יותר באופן ניכר. תמונות אלה ממחישות, אולי באופן הטוב ביותר, את ההשפעה החיובית של הטיפול על העור ואופיו: מהודק יותר, חלק יותר, יפה יותר.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן