טיפול בוטוקס לגברים – מנצחים את הסטיגמה

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

טיפולי בוטוקס לרוב מזוהים עם נשים מבוגרות, אך במרפאה של ד"ר רודניצקי גברים צעירים מוכיחים שגם הם יכולים לשפר את מראה הקמטים עם תוצאות מרשימות. 

בניגוד למחשבה שרק מבוגרות עושות בוטוקס, האמת היא שמומלץ להתחיל את טיפולי הבוטוקס בשלב מוקדם יחסית על מנת למנוע את היווצרות קמטי ההבעה מלכתחילה, במקום לנסות לשפר אותם לאחר שאלו כבר הופיעו. 

מהו בוטוקס ואיך הוא עובד?

הבוטוקס שבו משתמשים רופאים מופק מחומר הנקרא בוטולינים טיקסון. הזרקת החומר בכמות קטנה ומבוקרת, כמובן רק על ידי גורם מוסמך, גורמת להרפיית השרירים היוצרים את הקמטים ובכך מפחיתה אותם, עד לכדי היעלמותם. 

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

מה מהלך הטיפול אצל ד"ר רודניצקי?

הטיפול בבוטוקס הוא פשוט קל ובטוח כאשר הוא מבוצע בידיים מיומנות, כמו למשל ידיו של ד"ר עודד רודניצקי. אין צורך להכין שום דבר מראש, ולמעשה ניתן להתחיל את הטיפול מיד לאחר פגישת הייעוץ עם ד"ר רודניצקי. הטיפול אורך מספר דקות, ומיד אחריו ניתן לחזור לשגרה ולפעילות מלאה. 

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

האם קיים הבדל בין גברים ונשים?

"יש שוני בין בוטוקס לגברים ובין בוטוקס לנשים. ההבדל נעוץ בעובדה שלגברים בדרך כלל שרירים חזקים יותר באזור הפנים, ולכן יש להשתמש במינונים גבוהים יותר כדי להגיע לתוצאה הרצויה", אומר ד"ר רודניצקי. חשוב שוב להזכיר כי את טיפולי הבוטוקס יש לעבור רק אצל מומחים מוסמכים לכך על מנת לקבל תוצאה רצויה ולהימנע מסיכונים מיותרים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן