גם אתם תתקשו להאמין: הטיפול המשולב הוביל לשיפור משמעותי בפנים

לפני ואחרי טיפולי פנים שונים

כפי שכבר כתבנו באתר הזה לא מעט, נשים וגברים רבים מגיעים אלינו לקליניקה כדי לעבור טיפולים באזור הפנים. הדגש על אזור הפנים רלוונטי במיוחד בתקופות הקרות יותר של השנה (סוף הסתיו ועד תחילת האביב), בהן רובנו לובשים בגדים ארוכים יותר – והפנים זוכות לפוקוס של הסובבים אותנו.

טיפולים שניתן לעבור בקליניקה של ד"ר עודד רודניצקי, הם למשל עיצוב קו לסת, פיסול עצמות לחיים, מילוי שקעים וטשטוש קמטים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, העלמת שקיות מתחת לעיניים וכמובן טיפולי בוטוקס שנועדו לשפר את מראה קמטי ההבעה ולמנוע את היווצרותם, בעיקר באזור המצח וצידי העיניים. ברוב המקרים, מטופלים מגיעים בעקבות בעיה נקודתית שמפריעה להם, למשל שקעי עיניים בולטים, ומבקשים לטפל בה.

אנו תמיד מדגישים בפני כל מטופלת ומטופל, כי יש להגיע לייעוץ ראשוני לפני שעוברים כל טיפול, כדי לבחון, בראש ובראשונה, אם יש צורך בטיפול – אך גם כדי להבין אם הטיפול הרצוי יוביל לאפקט המבוקש. בנוסף, בייעוץ הראשוני, נקבל יחד החלטה אם לבצע טיפולים נוספים. אכן, במקרים מסוימים, כמו במקרה שאנחנו מציגים כאן, יבוצעו מספר טיפולים שונים, בפגישה אחת או במספר מפגשים, כדי להביא למקסימום אפקט והשפעה – אך עם זאת, תוך שמירה על מראה טבעי. 

לפני ואחרי - מילוי שקעי עיניים, עיצוב קו לסת ועצמות לחיים
התמונה הזו צולמה בין פגישות הטיפולים - ניתן להבחין בשינויים הראשוניים בתמונה השמאלית

המטופלת שבתמונות כאן, הגיעה אלינו לייעוץ בעקבות רצון להעניק לפניה מראה זוהר ופחות עייף. הטיפול הראשון עליו הומלץ לה הוא מילוי שקעים מתחת לעיניים, שכן העיניים הן האזור המרכזי בפנינו. 'פתיחה' של אזור זה מביאה למראה זוהר הרבה יותר. כמו כן, הומלץ לבצע פיסול עצמות לחיים שיוביל למראה אחיד ויפה יותר. המטופלת גם עברה טיפול מילוי חומצה היאלורונית בצידי האף, עיצוב של קו הלסת וגם הזרקת בוטוקס בחלק העליון של הפנים.

לאחר זמן מה מביצוע הטיפולים, הגיעה אלינו המטופלת לקליניקה – ואת השינוי הגדול בפניה, קשה היה לפספס: הכהויות מתחת לעיניים נעלמו, אזור צידי האף הפך חלק יותר, המראה סביב עצמות הלחיים טבעי וחלק וניתן לומר באופן ברור, כי המראה הכללי הפך לזוהר ואלגנטי יותר הודות לטיפולים השונים שבוצעו. הדבר מדגיש את החשיבות של הייעוץ הראשוני, שבו אנו הולכים יד ביד עם המטופל/ת, מקבלים החלטה משותפת לגבי הטיפולים הנדרשים, עד לקבלת התוצאה הסופית. 

צפו בטיפול משולב אחר שבוצע בקליניקה:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן