ההבדלים בין העלמת שקיות מתחת לעיניים למילוי שקעים מתחת לעיניים

אחת הסיבות לפופולריות של טיפולים אסתטיים, בארץ ובעולם, היא הרצון של נשים וגברים לשמור על מראה פנים צעיר, רענן ואסתטי. רבים בוחרים לעשות זאת בעזרת טיפולים של מילוי שקעים מתחת לעיניים והעלמת שקיות מתחת לעיניים – שניים מהטיפולים המובילים בעולם הרפואה האסתטית.

אלא שעבור לא מעט מטופלים פוטנציאליים, שלא מגיעים מעולם הרפואה האסתטית, שני טיפולים אלו יכולים להיראות דומים למדי, אך יש ביניהם הבדלים רבים. במאמר זה נעסוק בהבדלים בין הטיפולים השונים וביתרונות של כל אחד מהם.

העלמת שקיות מתחת לעיניים

בגיל צעיר, אנו כלל לא שמים לב לכך, מכיוון שהכול חוזר לקדמותו לאחר שאנו מסיימים לצחוק או לבכות. אלא שבגיל מאוחר יותר, השריר חלש יותר, והשומן “גולש” החוצה וגורם לשקית המוכרת (חשוב לציין שלעתים גם בגיל צעיר מופיעות שקיות מתחת לעיניים).

עד לא מזמן, אישה או גבר שהיו מעוניינים בטיפול של העלמת שקיות מתחת לעיניים היו זקוקים לניתוח. אם לא די בכך, כפי שכבר ציינו, המצב היה חוזר לקדמותו.

אלא שכיום המצב שונה לחלוטין, וניתן לעבור טיפול זה ללא ניתוח, בטכניקה חדשה, על ידי שימוש בחומרים מילוי טבעיים שמתאימים לאזור העיניים. על מנת להגיע לתוצאה מיטבית צריך להתאים את סוג החומר לסוג וגודל השקית, מבנה האזור, סוג העור וכו'.

עבור מי שלא יודע, השקיות נוצרות על ידי שומן וגורמות למעשה להבדלי גובה. אלו יוצרים את השקע שבין השקית ללחי, ואלו יכולים לגרום לכהות באזור. בדרך כלל, בגילאים מאוחרים יותר,מצטבר שומן מתחת לעיניים הגורם למראה של השקיות.

הטיפול במרפאתו של ד”ר עודד רודניצקי מתבצע בצורה הבאה: אנו מחדירים בעדינות את החומר לתוך השקע שנמצא בין השומן לבין עצמות הלחיים, כדי להגיע למצב של מישור. לאחר מכן מטשטשים את השקית, מה שמוביל למראה ישר וצעיר.

מילוי שקעים מתחת לעיניים 

בניגוד לשקיות, בדרך כלל, אנשים שלהם שקעים מתחת לעיניים הם בעלי מראה כבד ועייף, ובמקרים רבים גם העיניים שקועות.

השקעים נוצרים בגלל ספיגת שומן מתחת לעיניים, או עקב בנייה אנטומית של ארובת העין. בנוסף, הם יכולים להופיע בשל גורמים סביבתיים, כמו חשיפה מרובה לשמש או נטילת תרופה מסוימת. הם אף יכולים להיווצר בשל אלרגיה או דלקת וכמובן כתוצאה מהזדקנות העור ונפילה של שרירים ורקמות בפנים.

במהלך הטיפול במרפאתו של ד”ר רודניצקי, מילוי מיוחד מוחדר על השקע כדי לגרום לו להיות פחות בולט לעין. בנוסף, שקע מתחת לעיניים מייצר צל, המוביל לעור הכהה שכולנו מכירים מתחת לעיניים. חשוב לזכור שלא מדובר על הבדלי אור, אלא על שקע לכל דבר.

סוגי השקעים מתחת לעיניים:
  • שקעים מולדים/גנטיים ועמוקים
  • שקעים שהגוף מייצר בגיל מתבגר
  • שקעים שנוצרו בעקבות מצבורי שומן מתחת לעיניים. השקעים כהים עקב הצל שנוצר בתוכם ומפני שהעור בהם דק, כלי הדם נראים בולטים יותר

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן