העלמת נימים ברגליים – זה לא רק לנשים!

העלמת נימים ברגליים לגבר

זה נכון שבשנים האחרונות, הרבה יותר גברים נראים בקליניקות לרפואה אסתטית. כיום מקובל ולגיטימי לחלוטין שגברים דואגים למראה החיצוני שלהם, עוברים הזרקות וטיפולים שונים – מה שהופך אותם לבטוחים יותר בעצמם ולנאים יותר. גם בקליניקה שלנו ניתן לראות לא מעט מטופלים גברים.

ואמנם, כאשר מדברים על רגליים, בייחוד בעונת האביב שאליה אנחנו נכנסים, לרוב הפרסומים השונים פונים לקהל הנשי, עבור אלה שמעוניינות 'להכין את רגליהן לקיץ'. כדאי לדעת, שלא מעט גברים, אף הם בעלי נימים וכלי דם קטנים בולטים באזור הרגליים, וגם עבור חלק מהם הדבר מהווה מטרד שהיו שמחים להתגבר עליו.

בתמונה מעלה, ניתן לראות את רגליו של גבר, שהחל בטיפול העלמת נימים ברגליים וסיים אותו בהצלחה רבה. הנימים שאפיינו בעיקר את אזור הירכיים שלו, פינו את מקומם, ורגליו הפכו חלקות יותר. זה שיפור משמעותי, שגברים רבים אפילו לא מודעים שהם יכולים לבצע, וזאת בתוך מספר שבועות או חודשים.

לפני ואחרי טיפול נימים לאישה

במקרה נוסף שמובא כאן, ניתן לראות נימים ברגליים של אישה לפני ואחרי – כמובן שמדובר בהבדל ניכר, על אף שמצב הנימים ההתחלתי היה יחסית קל. המקרים האלו ממחישים עד כמה השינוי הוא בר השגה – ואנו בקליניקה כבר ביצענו לאורך הדרך מאות רבות של טיפולים בנימים. אם גם לכם מפריעים הנימים ברגליים ופוגעים בביטחון העצמי שלכם – פנו אלינו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן