תיאום ציפיות לפני טיפול העלמת נימים

בשנים האחרונות, הפך טיפול העלמת נימים לפופולרי למדי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכ-30-50 אחוז מהנשים וכ-20 אחוז מהגברים בעולם סובלים מנימים בולטים – בעיקר ברגליים ובפנים – וחלק מהם בוחר לטפל בבעיה.

כדאי לדעת, שהגורם העיקרי להיווצרות נימים הוא תורשה, אך גם משקל עודף, עמידה ממושכת על הרגליים, הריון, עבודה פיזית מאומצת, גלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן ופציעות בגפיים התחתונות עשויים לגרום לנימים בולטים בגוף (המקומות שבהם מופיעים נימים בדרך כלל: רגליים, ידיים, פנים (קופרוז), אף ואוזניים).

הטיפול שמבוצע במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי נעשה באמצעות מכשיר הלייזר המתקדם בעולם. מדובר על קרן הלייזר הנספגת בכלי הדם הקטנים וגורמת לחימום של כלי הדם. מדובר על טיפול יעיל מאוד להעלמת רשתות נימים בולטות (ספיידרים) ולהעלמת נימים בלייזר – אדומים וכחולים כאחד.

דקות אחדות לכל נים, ניתן לשוב לשגרה באופן מיידי

בכל אופן, אחרי הטיפול, ניתן לשוב לפעילות באופן מיידי, אך יש לקחת בחשבון שאזור הטיפול יהיה מעט נפוח ואדמומי, וכדאי להימנע מחשיפה לשמש, לפחות בימים הראשונים.

חלק גדול מהנשים המגיעות לטיפול העלמת נימים במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי חששו במשך שנים ארוכות להסתובב עם בגדי ים או חצאיות, כדי לא לחשוף את רגליהן, וזו אחת הסיבות שהן בוחרות לבצע טיפול זה, כדי שסוף סוף יוכלו לחשוף את רגליהן.

התחייבות לבין 90-100 אחוזי הצלחה

הטיפול, שמתאים לכל אחד ואחת שרוצים להעלים את הנימים שבגופם לא מצריך כל הכנה מיוחדת ומיד לאחר מכן ניתן לשוב לשגרה, זאת לעומת טיפולים אחרים הקשורים להעלמת נימים, שדורשים חבישה מיוחדת והתעסקות מעיקה, לרבות זריקות כואבות. כמו כן, מדובר על טיפולים הדורשים חזרה אחת לכמה שבועות כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי לעומת זאת, אנו מתחייבים לתוצאות, ומבטיחים שבין 90 ל-100 אחוז מהנימים ייעלמו במהלך הטיפול.

צפו: ד"ר עודד רודניצקי על העלמת נימים בערוץ 2

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן