שיפור מרקם העור

ידוע לכל כי במהלך השנים העור מזדקן. זה נחשב לתופעה טבעית המתרחשת עם הזמן, לא אסתטית אמנם, אך לכולנו עם הזמן מופיעים קמטים והעור מאבד חיוניות. וכולנו היינו רוצים למצוא דרך לשיפור מרקם העור.

הזדקנות עור הפנים מתבטאת בירידה באיכות העור, פגיעה בגמישות, באלסטיות שלו וחוזקו, איבוד הנפח של רקמת השומן שגורמת למתיחה שלו, צניחה של הרקמות הופעת אסימטריה. התוצאה הנראית לעין היא עור חסר גמישות וברק ולעיתים אף מופיעים עליו כתמים ופיגמנטציה, שינויי מרקם, קמטים ונימים בולטים.

מה גורם לתופעה?

הזדקנות העור היא תופעה טבעית המתרחשת עם הגיל, הזדקנות התאים, איבוד קולגן, ירידה ביכולת לספוח מים, אובדן האלסטיות והגמישות – כל אלו הן תופעות בלתי נמנעות המתרחשות עם השנים. אמנם יש סוגי עור המועדים יותר לפגמים וקמטים, אך העור מזדקן בדיוק כמו כל שאר הגוף.

כיצד ניתן לטפל בה?

לכל אחד מרקם עוד ואיכות עור שונה, ולכן יש להתאים טיפול לכל מטופל באופן אינדיבידואלי, על מנת להביא לשיפור במרקם העור. בעשור האחרון התפתחו טכנולוגיות ושיטות מתקדמות לטיפול בפגמי עור ולשיפור מרקם העור והצערת העור. בעזרת טיפול במכשיר ה-ELLIPSE ניתן להעלים כתמי פיגמנטציה ונימים בולטים, להדק רקמות ולהניע ייצור קולגן חדש השימוש במכשיר מעודד החזרת הנפח שאבד בפנים, משפר את מראה העור ומעלים קמטים ומסייע למצק את העור.

כמה טיפולים צריך?

שיפור במרקם ומראה העור והפחתת כמות הקמטים העדינים יחלו באופן הדרגתי מחודש ועד חצי שנה לאחר הטיפול. זאת משום שתהליך בניית קולגן חדש באופן ‘טבעי’ מצריך זמן.

צפו בתמונות לפני-אחרי ובמטופלים במרפאת ד”ר רודניצקי:

שיפור מרקם העור - לפני אחרי
צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן