צפו | טיפול בצלוליט בזמן מגפת הקורונה – כי הקיץ כבר כאן!

מגפת הקורונה שיבשה למרפאות ולמטופלים את לוח הזמנים ואת שגרת החיים. בדרך כלל, בחודשי מרץ ואפריל, מטופלות רבות היו מגיעות לטיפולים לעיצוב הגוף – מילוי ישבן, מילוי שפתיים, הרזייה ומיצוק הגוף, וכמובן טיפול בצלוליט. עם הסרת המגבלות על המרפאות, ניתן לראות חזרה מהירה לשגרה בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים.

החום של הקיץ כבר כאן, והטיפול שרלוונטי בכל עונות השנה, הופך למבוקש ביותר. 

אנחנו מדברים כמובן על הטיפול בצלוליט. מטופלות רבות כבר קבעו טיפולים מבעוד מועד, והביקושים האדירים לטיפול במצבורי השומן שנוצרו באזורי הישבן, הירכיים והרגליים, נמצאים בשיא שלא זכור לנו.

אולי זה הסגר שגרם לכולנו להשמין? בכל אופן, הטיפול בצלוליט של ד"ר רודניצקי הוא מהמפורסמים והיעילים ביותר בארץ. כפי שהזכרנו בעבר, מדובר בטיפול ייחודי למרפאה, אשר מפרק לחלוטין את מצבורי הצלוליט, כך שהם לא יחזרו בעתיד.

זאת ועוד, הטיפול בצלוליט מעצב את הגוף, ממצק את העור והופך אותו למחוטב וצעיר יותר. יתרון נוסף של הטיפול הוא התוצאות. את התוצאות, שהן חלומן של המטופלות, ניתן לראות כבר אחרי חודש מהטיפול הראשון – בדרך כלל. כמו כן, הטיפול מתאים לכל אדם – גבר או אישה, בכל גיל ובכל מצב, ואין סיכונים רפואיים או מחלות לוואי.

אתם מוזמנים לקבל הצצה ראשונה לטיפול בצלוליט שנעשה תחת הגבלות משרד הבריאות, בזמן שגרת הקורונה. המשרד קבע תקנות ברורות ומחייבות להפעלת מרפאה, ומרפאתו של ד"ר רודניצקי עומדת בכל התקנים המחמירים שלו.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן