עיצוב קו הלסת והסנטר – הדרך הבטוחה למראה פנים צעיר וחטוב

קו הלסת התחתונה, שאמורה להיות בולטת יותר, מעניקה מראה מחודד, צעיר, מתוח ורענן לכל אזור הפנים. הקווים המדויקים, ביחד עם העור המתוח, הופכים את הפנים לכרטיס הביקור של כל גוף האדם. אצל גברים למשל, ככל שקו הלסת מחודד יותר ומתוח יותר, כך הם נחשבים למושכים וצעירים יותר, לעומת פנים נפולות ורפויות, עם קו לסת נפול ושמוט. 

בקרב נשים למשל, ניתן לראות כי כבר מגילאי ה-20, עולה הביקוש והרצון לקו לסת מסורטט ומעוצב, כמו של הדוגמניות המפורסמות כמו בר רפאלי וגל גדות. אצל הנשים, הרצון לעצב את קו הלסת מתגבר ככל שמתבגרים, ולכן נשים רבות, מגיל ה-40 ואילך, מעוניינות לבצע טיפול לעיצוב קו הלסת והסנטר – כל זאת כדי להעניק לפנים מראה מתוח וצעיר.

למה זה קורה?

אותה נפילה בקו הלסת עלולה להיגרם ממספר סיבות, לפי ד"ר רודניצקי:

  1. אובדן טונוס באזורי שרירי הפנים.
  2. הרקמות הרכות נחלשות והופכות להיות רפויות, ותוך כדי כך קיימת ירידה בקולגן האחראי על מיצוק העור.
  3. העצם עצמה עוברת שינוי וקטנה עם הגיל, ובעקבות כך כל מראה הפנים משתנה, כולל אזור האוזניים והסנטר.
  4. גרביטציה וכוח משיכה.

"השינויים האלה גורמים לחצי הפנים התחתונות להיראות נפולות, עייפות, מבוגרות ולא מתוחות, ועוד לא התחלתי לדבר על הקמטים שנוצרים באזור הזה. הטיפול לעיצוב קו הלסת והסנטר הכרחיים כדי למנוע את הפגיעה באזור הפנים, בדגש על רפיון וצניחת העור", הוא אומר.

מה עושים?

הפתרון, תאמינו או לא, פשוט מאד. עיצוב קו הלסת והסנטר נעשה באמצעות שלוש שיטות: הזרקת חומצה היאלורונית, מתיחת האזור בעזרת חוטים נספגים או שילוב של שתיהן. ד"ר עודד רודניצקי בוחן את האזור שאותו צריך למתוח ולעצב, ומחליט באיזו שיטה יש לנקוט כדי לעצב מחדש את אזור קו הלסת.

החומצה מוזרקת גם לאזור הצוואר, כדי למנוע מהשרירים שם להתכווץ ולצנוח – שכן מחוברים לקו הלסת כידוע. החוטים, שנספגים בעור עם הזמן, מותחים את העור בפנים, מרימים אותו והופכים אותו לצעיר ובריא יותר. בכך, מתקבל מראה מחודד ומעוצב של כל הפנים – הסנטר הופך למחודד ובולט יותר, הלחיים מעוצבות יותר, והפנים נראות מהודקות, צעירות ורעננות יותר. "הייעוץ הראשוני ובחינת המצב הם קריטיים כדי שנדע באיזה שיטה נצטרך לעבוד", אומר ד"ר רודניצקי.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן