נקודה אדומה ולא אסתטית? צפו בתמונות לפני ואחרי טיפול בלייזר

טיפול בנימים בפנים

האם אתם מוטרדים מנקודה אדומה שהופיעה על הפנים, במיוחד ליד או על האף עצמו? אל חשש. טיפולים כתוצאה מכלי דם באזור הפנים הם הפתרון שאתם מחפשים. בתמונות לפני ואחרי שנמצאות ממש כאן אתם יכולים להבחין בשינוי לטובה אצל שתי מטופלות, שממש כמוך הסתכלו במראה וראו נקודה אדומה שאינה אסתטית.

למה זה קורה? כפי שאפשר לראות בתמונות, לעיתים מופיעות נקודות שכאלה בפנים (המכונות 'טלנגיאקטזיות') כלומר בעיה בכלי הדם המתבטאת בצורה של נקודה אדומה או נקודות בודדות על העור. בתמונה הראשונה, ניתן לראות שתי נקודות, אחת מהן בסמוך לכתם לידה קטנטן על האף, שנעלמות לגמרי לאחר הטיפולים.

מטופלים ומטופלות רבים מגיעים אלינו לייעוץ עם "דילמות קוסמטיות" (בואו נקרא לזה כך). רובם הגדול יצאו מרוצים מאוד לאחר שעברו סדרה של טיפולים באדמומיות / בקופרוז בפנים. השינוי ניכר לעין ומדגיש את היעילות של טיפול בלייזר לתיקון פגמים בכלי הדם.

טיפול בנימים בפנים

חשוב לנו שתדעו שטיפול בלייזר במרפאה החדשה והמטופחת של ד"ר רודניצקי ממלא תפקיד בטיפול בבעיות שונות הקשורות לכלי הדם בפנים, בעיקר בקופרוז. במרפאה נמצאים שני מכשירי לייזר וכל אחד מותאם לסוגים ספציפיים של כלי דם. לאחר הייעוץ המתאים, הטיפולים מכוונים לנימים או אדמומיות בפנים ומתייחסים לכל בעיה באופן ייחודי עד לקבלת התוצאה הרצויה.

החורף - הזדמנות פז לטיפול קופרוז בפנים

אתם לא חייבים לסבול מקופרוז או מנקודות אדומות על העור. ניתן לטפל במצב ביעילות באמצעות הלייזר במשך מספר טיפולים. בעונת החורף, בה אנחנו נמצאים כעת, הפנים נמצאות יותר במוקד תשומת הלב כיוון שאנו עוטים מעילים ובגדים ארוכים ובעצם מסתירים את שאר הגוף, כך שאנשים מסתכלים יותר על אזור הראש והפנים.

ניסיונו רב השנים של ד"ר רודניצקי מבטיח שכל מטופל מקבל טיפול מותאם אישית, תוך גישה מותאמת לתוצאות מיטביות. הטיפולים מתייחסים לא רק להיבטים האסתטיים אלא גם תורמים לשיפור כללי לבריאות העור. טיפול קופרוז בפנים בלייזר מציע פתרון לא פולשני ויעיל.

השיטה מתאימה למטופלים ומטופלות בכל הגילאים, מה שהופך אותה לפתרון נפוץ לעניין של נימים או קופרוז בפנים. מוזמנים ליצור קשר ולהגיע לייעוץ לפני טיפול.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן