נימים ברגליים? זה בדיוק הזמן המתאים לטפל בהם

התקופה הזו בשנה היא ייחודית – לא רק מזג האוויר משתנה והופך להיות חמים יותר בהדרגה. גם עבורנו בקליניקה, האביב מבשר שינוי. במהלך חודש מרץ, בדרך כלל אנחנו מרגישים שעולה הצורך מצד מטופלות ומטופלים לעבור טיפולים שהם בגדר 'הכנת הגוף לקיץ'. במילים אחרות, מתחילה לה עונת ההתעניינות בטיפולי גוף, כדי להגיע לקיץ כשאנחנו בטוחים יחסית בגופנו ולא מתביישות ומתביישים ללבוש מכנסיים קצרים או בגד ים.

כשאנחנו מדברים על קיץ, אנחנו מדברים על לבוש קצר – שמלות, מכנסיים קצרים, בגדי ים ועוד – כזה שחושף את רגלינו. ואם על הרגליים שלנו יש נימים רבים? מטופלות ומטופלים רבים שלנו מעידים, כי הנימים או הוורידים גורמים לירידה בביטחון העצמי, לחוסר רצון לחשוף את הרגליים או אף לוויתור על לבוש קצר. הכל כדי להסתיר את הנימים המהווים בעיה אסתטית.

חלון הזדמנויות קצר לטיפול

אנו נמצאים באמצע חודש מרץ – ומדובר בעיתוי לא פחות ממושלם לביצוע טיפול בנימים ברגליים. למה? מכיוון שמדובר בסדרת טיפולים בת 2 עד 3 טיפולים לרוב, המתפרשת על פני מספר שבועות. לכן, אם קראתם את השורות האלה וגם אתם סובלים וסובלות מנימים ברגליים, טיפול במהלך השבועות הקרובים, צפוי לאפשר לכם ליהנות מרגליים חלקות ואסתטיות יותר כבר בתחילת הקיץ. טיפול לאחר מכן גם יוביל לתוצאות יפות – אבל בשלב מאוחר יותר בקיץ…
 
טיפול העלמת נימים המבוצע במרפאת ד"ר רודניצקי, הוא טיפול ייחודי בלייזר בשיטה חדישה בנימים בעובי של עד 4 מילימטרים. גולת הכותרת בטיפול היא אחוזי ההצלחה הגבוהים במיוחד, המתקרבים ל-100%. כל זאת, מבלי להזדקק להזרקות או לניתוחים כלשהם. האזור הנפוץ ביותר לטיפול הוא הרגליים, אך קיימים נימים במקומות אחרים בגוף, כמו הידיים, האוזניים והפנים (מה שמכונה קופרוז).
ד"ר עודד רודניצקי - העלמת נימים ברגליים
נגן וידאו אודות ד"ר עודד רודניצקי - העלמת נימים ברגליים

צפו בהסבר על טיפול בנימים ברגליים

ההתחייבות שלנו

כפי שכבר ציינו, אחוזי ההצלחה של השיטה המתקדמת קרובים ל-100% במקרים מסוימים. קרן הלייזר היוצאת מהמכשיר המתקדם בעולם בתחום, נספגת בכלי הדם הקטנים. היא מביאה לחימום שלהם ובאופן זה הווריד נעלם. הטיפול מאפשר פתרון לנימים אדומים ולנימים כחולים גם יחד, כך שאלו נספגים בגוף. 

התחייבות נוספת שלנו היא להסברים בגובה העיניים ולתיאום ציפיות מקדים, שחשובים כל-כך בתחום הרפואה האסתטית. ומעל לכל, סדרת הטיפולים מבוצעת אצלנו בקליניקה, עם ניסיון רב שנים בתחום שמאפשר לכם להרגיש בידיים הכי בטוחות שיש.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן