מרץ מתקרב – זה הזמן לטפל בצלוליט

טיפול בצלוליט בישבן לפני ואחרי

אנחנו עדיין לא יודעים איך ייראה הקיץ שלנו לאור מצב המלחמה שבו אנחנו נמצאים. מה שבטוח, חם יהיה – והמשמעות היא שהבגדים הארוכים יפנו את מקומם בקרוב לטובת בגדים קצרים יותר ואף בגדי ים, בתקווה שנוכל לבלות הרבה בחופי הים ובבריכה.

חודש מרץ כבר נראה באופק, ואם נודה על האמת, זה בדיוק הזמן המתאים לבדוק אם אתן מתאימות לעבור טיפול בצלוליט. למה דווקא צלוליט? מכיוון שהטיפול פועל בדיוק באזורים שלרוב מפריעים לנשים רבות, דוגמת ישבן, ירכיים ובטן. ניתן ליישם את הטיפול גם באזורים נוספים כמו ידיים, אבל האזורים שציינו הם האזורים הנפוצים ביותר לטיפול. 

טיפול בצלוליט בישבן לפני ואחרי

ולמה לטפל בצלוליט דווקא עכשיו?

  1. כי מדובר בסדרת טיפולים – לרוב, טיפול בצלוליט נפרש על פני 5 טיפולים, בהפרשים של מספר שבועות אלו מאלו. בחישוב פשוט, אם מתחילים בחודש מרץ, הטיפול האחרון צפוי סביב יוני-יולי.
  2. כי הביקוש עולה בחודשי האביב – נשים רבות שאינן מודעות לכך שמדובר בסדרת טיפולים, מתחילות בה בחודשי האביב וכך קצת קשה יותר לקבוע תור…
  3. כי כעת אין גורמים סביבתיים – טיפולים בחודשים הקרים יותר מאפשרים לגוף להגיב לטיפולים בלי הפרעות מצד גורמים סביבתיים דוגמת חשיפה לשמש.
  4. כי כבר בחודשי האביב תבחינו בשינוי – מי שתתחיל סדרת טיפולים כבר בחודש מרץ, תצליח לראות את האפקט הראשוני כבר באזור חודש מאי, שבו כבר נוהגים ללבוש בגדים קצרים יותר, ותוכל לעשות זאת בביטחון רב יותר.

מה שמיוחד בטיפול הצלוליט במרפאתנו הוא השיטה הייחודית שפותחה על ידי ד"ר רודניצקי, ומסייעת לא רק לפירוק הצלוליט, אלא גם לעיצוב ולחיטוב אזור הטיפול! אם אתן מעוניינות לעבור טיפול בצלוליט שמשפיע, כפי שניתן לראות בתמונות, על אזור הירכיים והישבן, צרו איתנו קשר לתיאום ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן