מילוי שפתיים: המטרה שלנו – תוצאה טבעית ואסתטית ככל הניתן

טיפול מילוי ועיבוי שפתיים

נשים רבות בגילאים שונים, מגיעות אלינו לקליניקה עם רצון לעבור טיפול לעיבוי שפתיים – ואכן, מדובר בטיפול פופולרי במיוחד שרלוונטי בטווח גילאים רחב למדי – מנשים בשנות ה-20 לחייהן ועד לנשים המצויות בעשורים מתקדמים. הטריגר למילוי השפתיים, גם הוא משתנה: בגילאים צעירים, קיים לעתים חוסר שביעות רצון ממראה השפתיים ובגילאים מתקדמים, לרוב מדובר בנפח שאבד ובשפתיים שהפכו דקות יותר.

חשוב מאוד להגיע לייעוץ מקדים לפני שמבצעים טיפול כלשהו למילוי השפתיים. בייעוץ יבוצע תיאום ציפיות ועוד קודם לכן, בחינה אם בכלל כדאי לעבור את הטיפול. בדרך כלל, בפגישות ייעוץ, הניתנות במרפאה ללא התחייבות על ידי ד"ר עודד רודניצקי בעצמו, אנחנו שומעים שנשים מעוניינות לקבל שפתיים כמו של דמות מפורסמת או כמו של חברה טובה, ומיד שולפות את הסלולרי כדי להראות לנו.

בעיני ד"ר רודניצקי ועל סמך ניסיונו הרב בתחום הרפואה האסתטית, כאשר מדברים על עיבוי שפתיים, הדבר החשוב ביותר הוא להוביל את המטופלת למראה טבעי ככל הניתן. כן לשאוף לקבל שפתיים בשרניות ומלאות, אבל כאלה שייראו טבעיות מאוד ולא יעניקו למטופלת מראה מלאכותי או 'מראה ברווזי'. אנו כמרפאה, פחות דוגלים בכך. 

לפני ואחרי טיפול לעיבוי שפתיים

כל טיפול עומד בפני עצמו

גם טיפול נפוץ כמו מילוי שפתיים, דורש מיומנות והבנה רבה במבנה האנטומי של הפנים – וכידוע, לכל אחת פנים שונות. בבואנו לבצע את הטיפול, נבין מהי הדרך הטובה ביותר להזרקה, על סמך מבנה הפנים, ובשאיפה להגיע לדרישות של המטופלת.

שימו לב כי לא תמיד חלוקת החומר המוזרק תהיה שווה וסימטרית לאורך השפתיים – מכיוון שהשאיפה היא לייצר מראה טבעי שיתאים לפניה של המטופלת. לעתים, ישנו חוסר סימטריה בפניה של המטופלת, ומילוי השפתיים יתחשב בכך כדי להוביל לתוצאה טבעית. כדי להגיע לתוצאה הראויה, יש צורך בניסיון ובמיומנות של הרופא המטפל. ד"ר רודניצקי ביצע במהלך שנות פעילותו אלפי טיפולים מוצלחים וצבר מיומנות רבה בכל הקשור לאזור הפנים. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן