מורידות מסכות וחושפות שפתיים מושלמות!

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

אחרי יותר משנה של מסכות בחוץ, אנחנו יכולות ויכולים לצאת סוף סוף אל האוויר הפתוח בלי לחסום את נתיבי הנשימה שלנו. עכשיו כל שנותר לנו הוא לדאוג שאנחנו נראות ונראים מצוין, ואת זה אפשר לעשות בקלות עם טיפול לעיצוב ועיבוי השפתיים אצל ד"ר רודניצקי. 

בין הטיפולים המבוקשים

הטיפול פופולרי בקרב נשים צעירות ומבוגרות כאחד, מאחר ונשים רבות מעוניינות בשפתיים מלאות ומעוצבות. כמות, סוג החומר וצורת השפתיים המבוקשת ייעשו בשיתוף הלקוחה, על מנת לוודא שהתוצאות שיתקבלו יהיו לשביעות רצונה עוד בטרם ההליך עצמו.

ד"ר רודניצקי הוסיף כי "הטיפול לעיבוי השפתיים מדורג במקומות הראשונים מבחינת הפופולריות שלו. הוא מהיר, יעיל והתוצאות נראות לעין מיד בסוף הטיפול". 

הסיבות לביצוע עיבוי ועיצוב השפתיים מגוונות ושונות, החל מאירועים מיוחדים שאליהם רוצות נשים להתכונן ועד הרגשה כללית טובה יותר. 

במרפאה של ד”ר רודניצקי מזריקים לשפתיים חומצה היאלורונית ולא סיליקון, מכיוון שסיליקון עלול לייצר גושים שיגרמו למראה לא אסתטי ולמעשה יהפכו את הטיפול כולו לחסר משמעות.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

צעירות או מבוגרות - הטיפול שמתאים לכולן

"נשים שחצו את גיל ה-50, מרגישות שנפח השפתיים שלהן ירד, וכעת הן דקות ומקומטות. הזרקה של חומצה היאלורונית מחזירה את השפתיים למראה הצעיר והמתוח שהן מעוניינות בו", מסבירים במרפאה של ד"ר רודניצקי. כפי שכתבנו קודם, גם צעירות רבות מגיעות למרפאה במטרה לעבור את הטיפול, וזאת על מנת לקבל את המראה הזוהר והמבוקש של שפתיים בשרניות, בדומה למפורסמות רבות שהכתיבו את האופנה.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

מהלך הטיפול

במרפאה של ד”ר רודניצקי,  נעשה שימוש במשחת אלחוש כדי לגרום להרדמה מקומית של המקום לפני הטיפול. לאחר ההרדמה, מוזרקת חומצה היאלורונית מיוחדת לאזור השפתיים, שגורמת לסיכוך וריכוך העור. מיד בתום הטיפול ניתן לראות את ההבדל המשמעותי בין השפתיים לפני ההזרקה, ובין השפתיים אחריה. השפתיים מעט אדמומיות לאחר הטיפול, אך התופעה חולפת תוך זמן קצר ומותירה את הלקוחה עם שפתיים מעוצבות, מלאות ובשרניות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן