לפני ואחרי | מילוי שקיות מתחת לעיניים – שינוי עצום במראה הפנים!

במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי מטפלים במספר רב של בעיות אסתטיות באמצעות הטכניקות הרפואיות המתקדמות ביותר. פעמים רבות אנו מפרסמים כאן בבלוג את התוצאות על מנת להראות לכם את השינוי הגדול שטיפול רפואי אסתטי שבוצע על ידי מומחה יכול לחולל!

אחד מן הטיפולים הנפוצים והפופולריים ביותר – בקרב נשים וגברים – הוא מילוי שקיות ושקעים מתחת לעיניים. שקיות בעיניים נגרמות כתוצאה ממספר סיבות: גנטיקה, זמן, גיל, לחץ, עישון ועוד. במרפאה של ד"ר רודניצקי ניתן לטפל בבעיה ולראות את התוצאות כבר בגמר הטיפול. חשוב לציין כי הטיפול ניתן גם לאנשים צעירים אשר השקיות והשקעים מתחת לעיניים נוצרו אצלם בגלל גנטיקה.

העלמת שקיות מתחת לעיניים – במהירות ויעילות

בטיפול של מילוי שקיות ושקעים מתחת לעיניים ניתן לראות תוצאות באופן מיידי – לאחר הטיפול. על מנת למלא את השקיות, ד"ר רודניצקי מתאים למטופל באופן אישי כמות מדויקת של חומצה היאלורונית, הכוללת גם חומר מאלחש כך שהמטופל לא מרגיש כאב כלל. את החומצה מזריק ד"ר רודניצקי לאזור השקיות מתחת לעיניים ומיישר את האזור, כך שיראה יותר מתוח וצעיר. הטיפול עצמו אינו פולשני וכולל אך ורק הזרקות.

על מנת להמחיש את יעילות הטיפול, ניתן להתבונן בתמונות של המטופלת למטה. המטופלת הגיעה למרפאה של ד"ר רודניצקי עם תלונות על שקיות וכהות גדולה מתחת לעיניים, וטופלה באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית. לאחר הטיפול מראה הפנים השתנה לגמרי, והאזור מתחת לעייניה של המטופלת ללא כהויות ושקיות כלל, והוא נראה מתוח, צעיר ורענן.

צפו – תמונות לפני ואחרי של טיפול העלמת שקיות מתחת לעיניים:

אצל המטופלת היו שקיות בולטות אשר השפיעו על מראה הפנים ואזור העיניים. לפני הטיפול, אזור העיניים הנפוח גרם לפנים להיראות עייפים ומבוגרים לאחר הטיפול שביצע ד"ר רודניצקי השינוי היה גדול מאוד – הפנים נראים צעירים ורעננים ועור הפנים קיבל מראה מתוח ומוצק.  אזור העיניים הורם מעט וכבר לא נראה רפוי.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן