למה כדאי לעבור טיפול העלמת נימים או צלוליט דווקא בחורף?

תופעות כמו נימים ברגליים או צלוליט, אולי נחשבות כבעיות של קיץ, בשל הלבוש הקצר בחום של ישראל, אשר מחייב אותנו לחשוף את הגוף. יחד עם זאת, הזמן הטוב ביותר לבצע טיפולים אלה הוא דווקא בחורף. טיפולים עבור בעיות אסתטיות, יכולים להיות מעולות בחודשי הקיץ, אך דווקא בגלל הפופולאריות בתקופה זו, קשה מאוד להשיג תור לטיפולים אלה.

ההמלצה היא לטפל בתופעות אלה, כהכנה לקראת הקיץ, בתקופה שבה אין עומס גדול עבור טיפולים אלו, במקום להישאר עם התופעה בחודשי הקיץ, מבלי שניתן יהיה לטפל בה.

טיפול בנימים ברגליים וצלוליט – למה עדיף לטפל בחודשי החורף?

עם השנים, הנימים ברגליים הופכים לבולטים ומציקים. כיום עד 50% מהנשים ו-20% מהגברים, סובלים מנימים בולטים, בעיקר באזורי הרגליים והפנים. בין הסיבות להיווצרות הנימים, ניתן למצוא תופעות כגון תורשה, משקל עודף, עמידה ממושכת, הריון, גלולות למניעת הריון פציעות בגפיים התחתונות ועוד. בבעיה זו יכולה להיות גם בעלת השלכות בריאותיות. עבור תופעת הנימים ברגליים, בממוצע נדרשים כ 2 עד 3 טיפולים, עם הפרש של כמה שבועות בין טיפול לטיפול. בדרך כלל, על מנת להשיג רגליים נקיות מנימים בהתחייבות, התהליך כולו דורש כמה חודשים, כשכל טיפול מוריד כ 35% – 40% מהנימים, תלוי בסוג הנימים וגיל המטופל. לכן עדיף להתחיל את הטיפולים כמה שיותר מוקדם. במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, מדובר בטיפול ייחודי בשיטה חדשנית, עם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ללא הזרקות וללא ניתוחים.

תופעת הצלוליט והטיפול בחורף

צלוליט זו הצטברות רקמת שומן תת עורי, אשר מופיעה בצורה לא אחידה במקומות שונים בגוף. זהו מצב שבו תאי השומן דוחפים את העור, דבר הגורם להופעת גבשושיות באזורי הישבן, הירכיים, המותניים והזרועות. לפי הערכות, כ-90% מהנשים סובלות מצלוליט, והגורם העיקרי להופעתו הוא גנטיקה, כשאצל רוב הנשים הסימנים מתחילים להופיע בשנות ה-30 המוקדמות. הצלוליט גורם לזרימת הדם מוחלשת, עם הצטברות של עודפי נוזלים ורעלים שונים באזורים שונים בגוף. במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, לקוחות נהנים מטיפול ייחודי המצר היקפים וממצק את העור. הטיפול בתופעה בשיטה הייחודית, מפרק את תאי הצלוליט, ממיס את השומן בתאים, ומחזיר את תאי הצלוליט למצב של תא נורמלי ובריא, מה שגורם לעור להיות חלק ואסתטי. על מנת לפרק את הצלוליט בצורה אפקטיבית, נדרשים כ 3 -4 טיפולים, שאחריהם הגוף מייצר קולגן חדש. השיפור הוא משמעותי אך גם אינדבידואלי.

לסיכום

אם רוצים להגיע 'מוכנים' לקיץ, ולא להתבייש בסיטואציות חברתיות כגון בילוי חוף הים וכו', החורף זה הזמן הטוב ביותר עבור טיפולים אלו.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן