למה ואיך נוצרות שקיות מתחת לעיניים?

הן מופיעות בשלל צורות: צבע כהה שמופיע מתחת לעיניים, נפיחות של אזור העיניים, שקיות באזורי העפעפיים או הצטברות של שומנים – כולן מעידות על כך שיש לך שקיות מתחת לעיניים. העור העדין והדק באזור העין, נוטה להתייבש ולהיפגע מנזקי הסביבה מהר יותר מאשר אזורים אחרים בגוף, ומתוך כך, השקיות הללו הופכות את מראה הפנים לעייף, רפוי ובעיקר לזקן ומבוגר יותר.

כדאי לדעת, ששקיות מתחת לעיניים נוצרות עם הזמן, ולא בבת אחת. כך למשל, כאשר צוחקים או בוכים, מופעלים לחצים שונים בתוך העיניים, מה שגורם לשומנים לבלוט כלפי חוץ. תופעה זו מופיעה בעיקר אצל אנשים מבוגרים, שכן אצל אנשים צעירים, זהו אינו מקרה שכיח, ואצל אותם צעירים העור חוזר להיות כפי שהיה לפני הצחוק או הבכי. בגילים מתקדמים יותר, השרירים נחלשים ומתעייפים, ולכן מופיעות השקיות הללו מתחת לעיניים – ההחזרה של אותו שומן שיצא החוצה אינה אקטיבית כמו בעבר, והיא איטית בהרבה יותר.

אם בעבר, אותם אנשים שסבלו משקיות מתחת לעיניים הופנו לניתוחים מסובכים, כיום, ניתן להעלים את השקיות הללו ללא ניתוח, בהליך קצר ופשוט. זאת ועוד, ד"ר עודד רודניצקי מציין, כי ניתן להעלים שקיות מתחת לעיניים גם לאנשים צעירים, אם הם סובלים מבעיות גנטיות כלשהן.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן