לא רק בעיה אסתטית: הסיכונים של הזעת יתר

עד לפני שנים לא רבות, הזעת יתר הייתה נחשבת לבעיה אסתטית ותו לא, שכן, אנשים אשר סבלו מבעיה זו הרגישו אי נוחות ומבוכה ליד אנשים אחרים. אך בשנים האחרונות, המודעות לבעיות הרפואיות הקשורות להזעת יתר עלתה. במאמר זה נסקור את הבעיות הבריאותיות שיכולות להופיע לאנשים הסובלים מבעיה זו.

התפקיד של ההזעה בגופנו הוא כמובן לקרר את טמפרטורת הגוף שלנו ולשמור על חום גוף תקין. אלא שאצל אנשים הסובלים מהזעת יתר, אותו מנגנון הזעה עובד מסביב לשעון ובצורה מוגזמת. הדבר גורם לכך שההזעה לא מבוקרת ונוצר ריח לא נעים.

ראשית, חשוב לטפל בבעיית הזעת היתר, ויפה שעה אחת קודם, שכן, כפי שכבר הבהרנו, לא מדובר בבעיה אסתטית בלבד, אלא גם בבעיה רפואית. ישנן שיטות שונות, אשר בעזרתן ניתן לטפל בבעיה זו, זאת בניגוד לשנים עברו, אז היה ניתן לטפל בהזעת יתר אך ורק בניתוח או על ידי הזרקות, אשר מטפלות בבעיה לתקופה של כחצי שנה בלבד. מדובר על טיפול שאינו כואב, כזה שלא מותיר צלקות וללא כל תופעות לוואי.

ההשלכות הבריאותיות של הזעת יתר

מה קורה לגוף שלנו כאשר אנו מזיעים? הוא מאבד נוזלים וביניהם מינרלים, אשר חשובים מאין כמותם לגוף שלנו, ולתפקוד היומיומי שלנו. זו גם הסיבה העיקרית לפיה יש לטפל בבעיה של הזעת יתר, כדי שגופנו לא יפלוט את אותם מינרלים חיוניים החוצה.

האזורים הנפוצים לטיפול זה:

  • פנים וקרקפת
  • רגליים
  • בית שחי
  • כפות ידיים

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן