טיפול בנימים: למה דווקא עכשיו? כל הסיבות

טיפול בנימים

נימים ממלאים תפקיד מרכזי בהעברת הדם מהעורקים לוורידים. נימים גלויים, לרוב כחולים ורחבים, הופכים בולטים יותר עם הזמן עקב גורמים כמו תורשה, משקל עודף, עמידה ממושכת, הריון ועוד. מטופלות (וגם מטופלים), אשר מגיעות לשיחת ייעוץ, שואלות: מה העיתוי הטוב ביותר להעלמת נימים בלייזר? ואנחנו משיבים: עכשיו הוא העיתוי הטוב ביותר. מדוע? ריכזנו עבורכן מספר סיבות.

עניין של טיימינג

ביצוע טיפול בנימים בתזמון הנכון חיוני להשגת תוצאות מיטביות. שיקול עיקרי אחד הוא הימנעות מאור השמש בימים הראשונים שלאחר הטיפול. הימים הגשומים כבר כאן ובקרוב גם החורף יגיע. גם כך תיאלצו ללבוש בגדים ארוכים שמכסים את האזורים המטופלים וכך ההחלמה תיעשה בלי שאף אחד ירגיש בכך, כיוון שממילא לובשים בגדים ארוכים בעונה זו של השנה.

בטיפול עצמו כל מפגש נמשך דקות ספורות בלבד. במקרים רבים, מטופלים מספרים לנו על היעלמות של נימים גלויים לאחר טיפול אחד בלבד. לאחר הטיפול, המטופלים יכולים לחדש את פעילותם באופן מיידי, אם כי אדמומיות ונפיחות מסוימת עשויות להופיע באופן זמני.

עד האביב - רואים תוצאות

במקרים מסוימים, הרופא המטפל עשוי להמליץ על טיפולים נוספים כדי לשפר עוד יותר את התוצאות. המרווחים בין טיפולים אלו יכולים להימשך על פני מספר שבועות, מה שהופך את תכנון הטיפול הראשוני לחשוב מאוד. 

כלומר, גם אם הטיפול מתארך הוא בכל מקרה יתקיים במהלך החורף, כך שעד האביב כבר תראו את התוצאות ותחזרו לבגדים הקצרים לאחר העלמת נימים בפנים או ברגליים. השיטה החדשנית של העלמת נימים בלייזר מספקת פתרון מצוין לרוב המטופלים.

טיפול בנימים בפנים - קופרוז

אל תדחי למחר את מה שניתן לעשות היום

לצערנו, ימים אלו מאופיינים בחוסר ודאות בשל המצב הביטחוני. במדינת ישראל (ובחיים בכלל) אי אפשר לדעת מה יילד יום ולכן לא כדאי לדחות טיפולים ועניינים שאנו רוצים לבצע למועד מאוחר יותר. דחיינות היא תופעה נפוצה שעלולה לפגוע משמעותית באיכות החיים שלנו.

דחיינות של טיפול בנימים, ושל טיפולים אחרים, עלולה להוביל ללחץ, מתח וחרדה ולפגוע ביכולתנו להשיג את מטרותינו. ישנן סיבות שונות לדחיינות, כגון פחד מכישלון, חוסר מוטיבציה או חוסר סדר. עם זאת, חשוב לזכור שדחיינות היא בחירה, היא לא משהו שפשוט קורה לנו.

העלמת נימים והעלמת ורידים

הגוף לא נעשה צעיר יותר

הימים חולפים והגוף שלנו זקוק לעיתים לתחזוקה שוטפת. במקרה של נימים ברגליים, טיפול בעזרת הלייזר המתקדם בעולם יעיל להפליא. הדיוק של הלייזר מכוון לכלי דם קטנים, גורם להם להתחמם ובסופו של דבר מעלים את הווריד. לאחר הטיפול, הנימים הנספגים נעלמים בגוף בצורה חלקה – חלופה יוצאת מן הכלל לשיטות כירורגיות פולשניות.

טיפול נימים מציע פתרונות מותאמים למגוון בעיות קוסמטיות ורפואיות. השיטה החדשנית, המתהדרת באחוזי הצלחה של קרוב ל-100 אחוז, מכוונת לנימים ולוורידים בגודל של עד 4 מ"מ על פני אזורי גוף שונים. מנימים ברגליים ובידיים ועד לנימים בפנים (קופרוז), אף ואוזניים.

לפני ואחרי טיפול העלמת נימים ברגליים

ההחלטה לעבור טיפול בנימים מושפעת ממספר גדול של גורמים, מה שהופך אותה לבחירה אישית חשובה. אנו ממליצים בחום להגיע לטיפול במרפאתנו כבר עכשיו ולקחת בחשבון את העיתוי ואת הצורך בטיפולים נוספים. מתלבטים? מתלבטות? מוזמנים ומוזמנות לפנות אלינו לייעוץ.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן