טיפולי צלוליט לקראת הקיץ: כל הגימיקים שלא עובדים

הקיץ מתקרב, וכ 90% מהנשים וגם גברים רבים, מחפשים דרכים רבות לטיפול בצלוליט, להיפטר מהתופעה, ומוכנים לשלם על כך אלפי שקלים. תופעת הצלוליט יכולה להופיע במותניים, ירכיים, רגליים, ישבן, סנטר ואזורים נוספים. ובהתאם לכך, תעשיית התכשירים והטיפולים, טיפול בצלוליט זהו עסק ששווה היום מאות מיליוני דולרים, עם קהל יעד נוח ונגיש בכל מקום בעולם המערבי. אך כשיש כל כך הרבה אלטרנטיבות וטיפולים שונים, קשה לדעת אילו טיפולים פועלים באמת ואילו הליכים הם פתרונות קסם אשר משווקים לקהל הרחב אך למעשה לא יעילים כלל.

שיטת הטיפול הייחודית של ד"ר עודד רודניצקי לפירוק תאי הצלוליט

שיטת הטיפול של ד"ר רודניצקי, משלבת בתוכה הזרקות מזותרפיות ישירות אל תוך הצלוליט. טכניקה ייחודית זו היא בלעדית למרפאה של רודניצקי, ומציעה את המענה האפקטיבי ביותר לתופעת הצלוליט. בשיטה זו, מוזרק חומר מיוחד אל תוך הצלוליט, אשר מפרק את תאי השומן, משפר את סיבי הקולגן והאלסטין, ממצק את העור ומחזיר את מרקם העור לחלק ונעים.

  • טיפול בצלוליט בשיטה של ד"ר רודניצקי מתאים לגברים ונשים כאחד
  • לאחר 5 טיפולים, ניתן לראות תוצאות משמעותיות בכל המטופלים
  • בניגוד לתכשירים וטיפולים אחרים אשר דורשים יישום שבועי, אין צורך בתחזוק שוטף לאחר הטיפולים
  • מומלץ לבצע טיפול תחזוקה אחת ל 8 – 12 חודשים בלבד לשמירת מראה מטבי
  • מטפל באזורי מתניים, ישבן, סנטר, רגליים ועוד
  • הטיפול ממצק את הגוף ומשפר את מרקם העור תוך תקופה קצרה

מה המקור לתופעת הצלוליט?

מראה הצלוליט נגרם משינויים בתאי השומן אשר נמצאים בין סיבי הקולגן מתחת לעור. למעשה מדובר בהצטברות רקמת שומן תת עורי, אשר מתרחשת בצורה לא אחידה. תאי השומן דוחפים את העור, פעולה הגורמת להופעת גבשושיות. אחת הסיבות העיקריות שבגללן נשים חשופות לתופעה היא גנטיקה ורגישות לשינויים הורמונליים המעודדים צבירה ויצירה של מאגרי שומן. מעבר לגנטיקה, מענה על השאלה 'למה נשים מסוימות סובלות מהתופעה יותר מאחרות', זוהי משימה מאתגרת. הספקולציות בנוגע למקור התופעה, מציעות הסברים כגון דלקות, נוזלים בצקתיים ועוד. כאמור, מעבר לגנטיקה, קיימים כמה הסברים נוספים המציעים תשובות להתפתחות הצלוליט בגוף:

דיאטה: מומחים היום מוצאים קשר בין צריכת מזון מעובד להתפתחות הצלוליט. נראה כי אוכלוסיות בהן נשים צורכות מזונות מלאים, ירקות, פירות ובשר "רזה", נוטים לסבול פחות מצלוליט.

הורמונים: הסיבה שנשים סובלות מצלוליט יותר מגברים, ככל הנראה קשורה להורמון האסטרוגן הנשי.

מחסור בפעילות גופנית: מאחר וסירקולציית הדם משחקת תפקיד (אמנם קטן ביותר) בביולוגיה של הצלוליט, נראה שנשים שבוחרות לא לעשות פעילות גופנית, מייצרות צלוליט מאחר וזרימת הדם שלהן איטית יותר.

הלבשה תחתונה: זה נשמע אולי קצת מוזר, אך נשים רבות מפתחות צלוליט לפי קווי ההלבשה התחתונה שלהן. כשהלבשה תחתונה לוחצת מדי, היא משבשת את זרימת הדם והנוזלים באזור.

"טיפולים בצלוליט" וגימיקים שאינם עובדים

לצלוליט יכולה להיות השפעה רגשית שלילי על נשים, ובמידה ולא מצליחים להיפטר מהתופעה, ההשלכות האמוציונליות והכספיות הן קשות. לאור הניסיון הרב שלנו בנושא, להלן רשימה של טיפולים אשר מוצעים בשוק, אך אינם מועילים כלל, ויש להימנע מהם לחלוטין, גם אם משווקים אותם בצורה טובה כפתרונות קלים ומהירים.

  1. קרמים – כיום ישנם מאות מוצרי קרמים שונים, אשר משווקים לציבור כמטפלי צלוליט, עם רכיבים כגון קפאין, רטינול, צמחי מרפא ועוד, אשר פועלים לשפר מיקרו-סירקולציה ברמה מקומית. גם עם המשחה מותחת ומבהירה את המקום באופן זמני, כשבוחנים את הנושא הצלוליט ובמה שניתן לטפל, צריך לזכור שמדובר בשילוב של שומן, קולגן דחוס וזרימת דם כללית. לכן אין שום קרם שמטפל בכל השלושה, לכן, למרות שהטיפול בקרמים הוא נעים, יעילותם היא אפסית, מאחר והם לא יכולים לחדור לשכבות עמוקות יותר בעור.
  2. מברשות – אמנם צלוליט מושפע מהסירקולציה, אך מברשות העור הידועות, מגבירות את זרימת הדם רק מעל פני השטח בעור, וממש לא במידה שתתקן את הנזק שהוביל ליצירת הצלוליט.
  3. עיסויים וטיפולים ידניים, יכולים להוות טיפול טוב לגוף באופן כללי, אך הם לא יעילים נגד צלוליט. הטיפול מתיימר לשפר את זרימת הדם, אך בשיטה זו, על המטופלת להמשיך בטיפול זה כל חייה.
  4. טיפולי ואקום – מכשירים אלה יוצרים ואקום, מעסים ולשים את העור, בדומה לטיפול של כוסות רוח. פעולה זו אמורה לכאורה לגרום לשיפור בזרימת הדם ולדחוס את הצלוליט לתוך רקמת השומן. יחד עם זאת, לאחר תקופה של כחודש, מראה העור נוטה לשוב לקדמותו.
  5. שאיבת שומן – זה נראה שאם פשוט מורידים את השומן הבעייתי, הבעיה תיפתר, אל זה לא המקרה בצלוליט. למעשה, אחת מתופעות הלוואי של שאיבת השומן, היא שהיא יוצרת גומות. כמו כן, שאיבת השומן זהו ניתוח לכל דבר. תהליך כואב, בעל סיכויים לסיבוכים ויצירת חוסר פרופורציה בגוף.
  6. הקפאת שומן – תהליך אשר כולל הקפאה של השומן בגוף, לצורך פירוק תאי השומן. יחד עם זאת, האקדמיה האמריקאי לדרמטולוגיה טוענת, כי הטיפול אולי יעיל במידה מסוימת נגד אזורים קטנים של שומן, אך אינו יעיל כטיפול נגד צלוליט.
  7. ירידה מאסיבית במשקל – אולי ירידה במשקל זו מטרה בריאה, אך למעשה היא יכולה לגרום לצלוליט להראות רע יותר. אם הירידה במשקל היא משמעותית, בגוף נשארים עודפי עור, אשר גורמים לצלוליט להראות נראה יותר לעין.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן