חמש שאלות נפוצות על טשטוש (מילוי) קמטים

ישנם דברים שאפשר להימנע מהם לאורך חיינו, אך לצערנו, יש גם לא מעט דברים שלא ניתן להימנע מהם במרוצת השנים. קמטים הם אחד מהם.

במוקדם או במאוחר, כל אחד מאיתנו יגלה קמטים באזורים שונים בגופו, ובעיקר בפניו – חלק עמוקים יותר וחלק עמוקים פחות. חלק יופיעו בגילאים צעירים יותר, וחלק בגילאים מבוגרים יותר. הסיבות? הן משתנות: חשיפה לשמש, גנטיקה, חוסר השקעה בעור ועוד.

בעקבות זאת, יותר ויותר אנשים בוחרים לבצע טיפול של טשטוש קמטים – זאת כדי לחדש את העור ולהעניק לו מראה צעיר.

אז מאיזה גיל מומלץ לבצע את הטיפול ולכמה זמן הוא מחזיק, האם ישנן תופעות לוואי, מה בנוגע לכאב ואיך בעצם הוא מתבצע? להלן חמש שאלות (ותשובות) נפוצות בתחום.

האם הטיפול מתאים לכל הגילאים?

ראשית, מילוי קמטים ניתן לבצע בכל גיל. ישנן לא מעט נשים צעירות אשר "ירשו" מהוריהן קמטים כבר בגילאים צעירים. למרות זאת, רוב הנשים אשר מבצעות את הטיפול הנן בגילאים מתקדמים יותר.

בכל אופן, לכל אישה עור שונה וגנטיקה שונה, אך אור השמש ועישון, כמו גם גורמים אחרים, עשויים לתרום להופעתם של הקמטים כבר בשלב מוקדם יותר.

האם קיימות תופעות לוואי?

מילוי קמטים נחשב לאחד הטיפולים הפופולריים ברפואה האסתטית ואין לו תופעות לוואי. מה שכן, לאחר הטיפול קיים סיכוי לתחושת רגישות ואדמומיות באזור שבו בוצע הטיפול, נפיחות קלה ועקצוצים. בדרך כלל, רגישויות אלו נעלמות כ-24 שעות לאחר ביצוע הטיפול.

לכמה זמן מחזיק הטיפול?

החומרים המוזרקים לעור במהלך הטיפול (חומרים טבעיים כגון קולגן וחומצות האלרוניות) הנם בטוחים מאוד לשימוש, והם מחזיקים בין 10 ל-18 חודשים. אם מתבצעת הזרקה נוספת באזור, ברוב המקרים אין צורך בהזרקה מלאה זאת מכיוון שישנה השפעה מתמשכת של החומר על הרקמה.

האם הטיפול כואב?

הטיפול כלל לא מלווה בכאבים. בזמן הטיפול, משתמש ד"ר רודניצקי בחומרים החדשים ביותר בתחום המילוי הקמטים המכילים לידוקאין – חומר אשר משמש להרדמה מקומית. על ידי כך מתאפשרת למעשה הזרקה שאינה כואבת כלל.

כיצד מתבצע הטיפול?

ראשית, ד"ר רודניצקי פוגש את המטופלת ומסמן את האזורים שבהם יבצע מילוי קמטים. לאחר מכן, הטיפול שמתבצע במרפאתו של ד"ר רודניצקי כולל הזרקות של חומרים מיוחדים לעור, ואלו למעשה ממלאים את הקמטים וגורמים למראה צעיר יותר.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם: