העלמת נימים וכלי דם עם למעלה מ-90% הצלחה? צפו בסרטון!

סובל או סובלת מנימים בולטים ברגליים? אתם לובשים מכנסיים ארוכים תמיד מחשש ומבושה שאולי יראו את הנימים הכחולים שלכם? אין צורך להסתרר ולהתבייש יותר! בין שלל הטיפולים המוצעים במרפאה של ד"ר רודניצקי, טיפול להעלמת נימים בלייזר הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר, כאשר הוא מתאים בכל גיל ולכל מין. לא רק נשים סובלות מנימים בולטים, אלא ישנים גם גברים הסובלים מנימים כחולים או אדמדמים, המפריעים להם בשגרת החיים. 

אחד מהמטופלים למשל, ציין שהוא גורב גרביים ארוכות בכוונה (כמו של שחקן כדורגל), כדי שלא יראו את הנימים הכחולים שלו ברגליים. בשאר הזמן הוא מעדיף ללבוש מכנסיים או ג'ינס קצרים כדי להסתיר את אותם כלי דם. טיעון זה מצטרף לעוד הרבה טיעונים שאנחנו שומעים במרפאה של ד"ר רודניצקי, כאשר המטופלים מגיעים לפגישות ייעוץ ולטיפולים להעלמת נימים ברגליים.

העלמת נימים זה טיפול כואב?

"בעזרת לייזר מתקדם, כל הפעולה לוקחת מספר דקות קטנות. לא מדובר בהליך כואב, ומרגישים מעין עקצוץ במהלך העלמת הנימים, בדומה למה שמרגישים כאשר מבצעים טיפולי לייזר להסרת שיער וכו'", מספר ד"ר רודניצקי. "אחוזי ההצלחה בטיפול הזה הם יוצאים מן הכלל. מעל ל-90% אחוזי הצלחה בהעלמת נימים זה משהו לא רגיל, ולכן המכשור המתקדם מוכיח את עצמו בכל פעם שמגיע מטופל שהוא מעט סקפטי לגבי העלמת הנימים ברגליים שלו", אומר ד"ר רודניצקי.

צפו בד"ר עודד רודניצקי מסביר ומדגים איך מבצעים טיפול להעלמת נימים בלייזר:

*חשוב להדגיש כי הסרטון צולם לפני פרוץ מגפת הקורונה*

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן