הסרת נימים ברגליים

drrudnizky
drrudnizky

תקופת החגים, כשהשמש עדיין מאירה ומחממת, נשים הולכות עם שמלות ושורטים בעוד גברים הולכים עם מכנסיים קצרים וגופיות, העור שלנו חשוף וגלוי לכל. בדיוק בתקופה זו עולה ושב עניין מראה עורנו וחשיבותו. למרות שהם קטנים ולא מזיקים בריאותית הנימים צצים וגורמים לא אחת להסתיר את עצמנו בשכבות ולהתאכזב. כאן תמצאו את הטיפול הנכון והיעיל שיגרום לכם להראות חלקים ויפים ולרצות להביט במראה בסיפוק.

כלי דם ונימים

ד"ר רודניצקי - הסרת נימים ברגליים

יש רגעים שאתם בבילוי בים או ביום בהיר פתאומי ולפתע מבחינים בכלי דם קטנטנים מופיעים באזורי הרגליים, הידיים והפנים ותוהים איך להיפטר מהם, אז תדעו שיש לזה מענה. 

אומנם הנימים נחשבים לכלי הדם הכי קטנים בגוף אך אסתטית הם גורמים ללא מעט חרדה והרגשה כללית של זקנה מתקרבת. 

בדרך כלל, הנימים בעלי צבע אדום, כחכחל או כחול כהה ומופיעים באופן נפוץ יותר בפנים וברגליים.
הנימים מופיעים בשכבה הראשונה של העור וקל יותר להבחין בהם ולכן גם קל יותר לטפל בהם ללא צורך בניתוח או כאב.

טיפול חלופי מתקדם

כיום, עם התקדמות עולם האסתטיקה והרפואה, בעיית נימים נפתרת בקלות בעזרת העלמת נימים בלייזר טכנולוגי אשר בעזרתו מסירים את הנימים ביעילות, ללא צלקות וכוויות. בזכות המקצועיות והחדשנות במרפאה של ד"ר רודניצקי, אנו נעזרים בלייזר Nd Yag, מכשיר לייזר המדויק והאיכותי מסוגו בעולם.

קרן הלייזר נספגת בכלי הדם הקטנים וגורמת לחימום של כלי הדם ועל ידי כך מעלימה את הנים. הטיפול הזה יעיל מאוד להעלמת רשתות נימים בולטות (ספיידרים) ולהעלמת נימים בלייזר – אדומים וכחולים כאחד. למעשה, אחרי הטיפול בלייזר, הנימים פשוט נספגים בתוך הגוף. לא פלא שאחוזי הצלחה כמעט מושלמים בו. 

אזורי הטיפול בנימים מתמקדים באזור הדקולטה, ברגליים, ידיים, פנים (קופרוז), אף ואוזניים.

המרפאה שלנו נותנת אחריות להעלמת 90%  ויותר מכלי הדם, אחרי ייעוץ ובדיקה אצל ד"ר עודד רודניצקי. הטיפול מעלים נימים כמעט בצורה מוחלטת, מהירה, לא מזיקה או כואבת וללא תופעות לוואי. 

 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן