הכירו את המזותרפיה: טיפול להצערת עור הפנים

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

מזותרפיה הוא טיפול שלא זוכה להרבה כותרות, וחבל שכך. הטיפול נועד להפחית את סימני הגיל, שמתחילים להופיע בסביבות שנות ה-30, ולהעניק מראה צעיר, מתוח וזוהר יותר. פעמים רבות אנשים מרגישים את הסימנים מבצבצים, אך הם נמנעים מטיפול, מתוך חשש שייאלצו לעבור ניתוחים פלסטיים.

ממה מורכב טיפול מזותרפיה?

במהלך טיפול מזותרפיה, ד"ר רודניצקי משתמש בחומרים שתפקידם ליצור את האפקט הצעיר, ביניהם נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים), חומצה היאלורונית, רטינול וויטמינים למיניהם. החומרים הללו נמצאים בגוף האדם באופן טבעי בשנים המוקדמות יותר, אך עם הזמן הם נספגים ופוחתים, ומשם מתחיל תהליך ההזדקנות שממנו רבים חוששים. 

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

מה מיוחד בטיפול הזה?

החומרים בהם משתמש ד"ר רודניצקי, שעוברים התאמה אישית מבחינת כמות עבור כל מטופלת, מזינים את העור ברמה עמוקה יותר, שכן הם מוחדרים אל מתחת לשכבה החיצונית של העור. כך ניתן ליישר קמטוטים קטנים, ולהחיות מחדש את העור. 

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

כמובן שקיימים טיפולים נוספים המיועדים לאזור הפנים ובמיוחד לנושא של רענון העור, אך היתרון המשמעותי של טיפולי מזותרפיה הוא שהטיפולים מכסים שטח גדול תוך עבודה ממוקדת באזורים השונים בהם יש קמטים שלא ניתן לטפל בהם באמצעות הזרקת חומרי מילוי.

למי הטיפול מתאים?

ד"ר רודניצקי עונה: "לרוב הטיפול יתאים לאנשים ונשים מעל גיל 30, שאז מתחילים לצוץ סימני הגיל. למרות זאת, גם אנשים מתחת לגיל הזה שמרגישים צורך לרענן את הפנים מוזמנים להגיע לייעוץ במרפאה ולבדוק האם הטיפול יכול לסייע להם, או שניתן להתאים טיפול אחר".

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן