הדרך הקצרה ביותר להכין את הגוף לקיץ – עיצוב ומילוי הישבן

ד"ר רודניצקי - מילוי ישבן

אחרי שנה וחצי שישבנו בבית, לחלקנו אם לא רובנו נוספו כמה מצבורי שומן פה ושם. הישבן הוא אחד האזורים בגוף שיכולים לסבול מהישיבה הארוכה בבית הכי הרבה, ועם פתיחת עונת הרחצה החמה, כולנו רוצות להשוויץ בביקיני שיושב מושלם, ומדגיש את הגוף המהמם שלנו. כדי להשיג את האפקט המדהים הזה תוך זמן קצר כדאי להכיר את הטיפול לעיצוב ומילוי הישבן בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית אצל ד"ר רודניצקי. 

ד"ר רודניצקי

הטיפול הפך מבוקש במיוחד במהלך השנים האחרונות, לאחר שמפורסמות רבות התהדרו ועודן מתהדרות בישבנים מלאים, מחוטבים וסימטריים. היתרון הגדול הוא שניתן לעשות את הטיפול כטיפול נפרד, אך ניתן גם לשלב אותו עם טיפול להעלמת צלוליט וכך לקבל תוצאה שלא רק מעלימה את מצבורי השומן, אלא גם מחטבת את כל האזור לכדי שלמות. 

למי מיועד הטיפול?

הטיפול מיועד לנשים בכל הגילים ולכל אישה המעוניינת לערוך בו שינויים – להגדילו, לטפל באי-סימטריה, חורים בישבן או אפילו לשנות את צורתו. כיום ניתן לבחור מתוך מגוון גדול מאוד של צורות, שכן הטיפול מתפתח בכל שנה יותר ויותר.

"עם השנים, אזור הישבן מאבד מנפחו עקב שינויים בשרירים, רקמות חיבור שנחלשות, ואז השומן מתחיל לצנוח ולרדת, ומתחיל להיווצר צלוליט. לכן, בהרבה מהמקרים, טיפול לעיצוב הישבן משולב עם טיפול בצלוליט", אמר ד"ר רודניצקי.

ד"ר רודניצקי - מילוי ישבן

מה עושים כדי להשיג את הישבן המושלם?

על מנת להגיע לתוצאות המספקות ביותר, ד"ר רודניצקי יוש עם המטופלת המרפאה, ויחד הם קובעים את האזור, התחום, הצורה ושאר המאפיינים בהם מעוניינת המטופלת. לאחר מכן ד"ר רודניצקי מרדים את האזור בהרדמה מקומית, ולבסוף הוא מחדיר מחט מיוחדת המכילה חומצה היאלורונית, שעימה ממלאים את האזור.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

האם נדרשת תקופת החלמה מיוחדת?

לעתים יש רגישות לאחר הטיפול באזור, אך בדומה למרבית הטיפולים במרפאה, ניתן לחזור לשגרת החיים עוד באותו היום. יחד עם זאת, לאחר מספר חודשים על המטופלת להגיע לביקורת במרפאה. מלבד זאת, המטופלת יכולה ליהנות מתוצאות מרשימות ולהחליף מלתחה בבגדי הים והמכנסיים הקצרים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן