אין קיצורי דרך: עובדות חשובות על טיפול סקולפטרה

סקולפטרה

סקולפטרה הוא הטיפול האיכותי והטוב ביותר לעור כיום. מדובר על חומר (ביוסטימולטור), המאושר על ידי מינהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA), שחולל מהפכה בתחום הרפואה האסתטית ונמצא כיום בשימוש נרחב. הזרקה של החומר לעור הפנים והצוואר גורמת לעור לקבל מראה טבעי וצעיר הרבה יותר.

הטיפול עצמו נמשך כ-20 דקות ולא מלווה בכאב. כמות המזרקים הדרושה נקבעת בייעוץ המקדים המתקיים במרפאתנו. תוצאות הטיפול נשמרות למשך זמן ארוך יותר מחומצה היאלורונית לשם השוואה. בטיפול סקולפטרה תבחינו באפקט למשך שנתיים ואף יותר, בעוד בהזרקת חומצה היאלורונית התוצאות יישמרו למשך כשנה אחת. על מנת להגביר את יעילות הטיפול, מומלץ לבצע טיפול לייזר מקדים, העוזר לייצור קולגן.

היזהרו מקיצורי דרך

חשוב לומר כי העלות לא מבוטלת. אנו מסבירים למטופלים ולמטופלות שלנו שד"ר רודניצקי משתמש בטיפולי סקולפטרה בחומר הייעודי בדיוק לפי הספר וללא קיצורי דרך מיותרים ומסוכנים. לצערנו, אנו נאלצים להזהיר את מטופלינו כי יש מקומות הפועלים בדרכים אחרות ולא מומלצות לדעתנו.

בשל מחירו של החומר והרצון למשוך מטופלות ומטופלים, שמענו על טיפולים שבהם משתמשים בבקבוק סקולפטרה אחד ומדללים אותו עם חומר ייעודי לדילול. מטופלת שהגיעה אלינו סיפרה כי הייתה אצל רופא שאמר לה שבבקבוק אחד ניתן לטפל בכמה אזורים – בפנים, בצוואר ובעוד מקומות בגוף.  חובתנו להדגיש כי גם אם מדללים את החומר, שיעור הדילול צריך להיות שונה בין אזור לאזור.

כדאי שתדעו כי בקבוק אחד מספיק לטיפול אחד באזור אחד, ועל הטיפול עצמו יש לחזור פעמיים. כאשר מדללים את החומר, כמות החומר לא מספיקה לכסות אזור אחד. יכול להיות שייווצר אפקט מסוים מהטיפול, אבל התוצאה לא תהיה מלאה וטובה. 

באותו הנושא: בשל הרצון להציע מחירים אטרקטיביים, יש רופאים שמשתמשים בחומרים תואמי סקולפטרה. התוצאות לא רעות ובמבט ראשוני ניתן לחשוב כי מדובר על אותו אפקט, אבל אנחנו יכולים לומר בפה מלא כי התוצאות לא מתקרבות לאפקטיביות של סקולפטרה.

מוזמנות ומוזמנים ליצור קשר עם מרפאתנו ולשמוע פרטים נוספים על הטיפול המהפכני שמעכב את הזדקנות העור, מחזיר נפח ומשקם בהדרגה ובאופן טבעי את איכות עור הפנים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן