צפו בטיפול בצלוליט ובדברי המטופלת: "שיפור מטיפול לטיפול"

טיפול בצלוליט

צלוליט הוא בעיה שמפריעה לנשים לא מעטות (וגם לגברים), במיוחד בעונות החמות, שמאופיינות בפעילויות כמו בריכה וים, או לבישת מכנסיים קצרים. זו בעיה נפוצה שעד לשנים האחרונות, לא נמצאו לה פתרונות טיפוליים יעילים, אך הטיפול במרפאתנו, שפותח על ידי ד"ר עודד רודניצקי, מספק פתרון יעיל וטוב לצלוליט, אבל גם למיצוק וחיטוב האזור המטופל.

במקרה שלפנינו וניתן לצפות בו כאן, מטופלת שעברה שאיבת שומן ברגליה ובעקבותיו נוצר לה צלוליט לאורך הרגל ובאזור הישבן. הסרטון הזה צולם בטיפול החמישי במסגרת סדרת הטיפולים שעברה, והיא מעידה כי הצלוליט שאפיין את רגליה והישבן, נעלם כמעט לגמרי וכי הרגליים התמצקו ונראות הרבה יותר טוב.

"צלוליט הוא דבר שקשה מאוד להעלים. בדקתי בהרבה מקומות ודווקא אצל ד"ר רודניצקי נחשפתי לביקורות וראיתי שיש ביקורות ממש טובות לטיפול הזה, שהוא טיפול ייחודי", מעידה המטופלת. "אנשים אמרו שנעלם כ-90% מהצלוליט שלהם. בכל פעם שעברתי טיפול, ראיתי שיפור".

הטיפול בצלוליט במרפאתנו מטפל בתופעה זו, והופך את העור לחלק ומעוצב יותר. במקרים מסוימים, הצלוליט נעלם כך שקשה להבחין שהוא היה שם. זהו אחד הטיפולים הטובים ביותר בתחום שמשתמש בשיטה המזותרפית, אבל עם אפליקציות שונות (לא מדובר במזותרפיה). העבודה נעשית באופן ידני ומספקת תוצאות מקסימליות. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן