איך נימים ברגליים משפיעים על הדימוי העצמי שלנו?

העלמת נימים והעלמת ורידים

נימים ברגליים הם בעיה נפוצה ביותר, בקרב גברים ונשים. מדובר בכלי הדם הקטנים ביותר בגופנו, שתפקידם הוא להוליך דם. הנימים שבדרך כלל נראים לעין, הם אלו שמצויים בשכבת העור הראשונה ולכן קל לראותם. לא כולם סובלים מתופעה של נימים בולטים ברגליים: יש כאלו שלא יסבלו מהתופעה הזו ויש כאלו שייתקלו בה בשלב מסוים, בשל מגוון גורמים, דוגמת תורשה, משקל עודף, עמידה ממושכת, נטילת גלולות המכילות אסטרוגן ועוד.

זה המקום לציין שלעתים לא מדובר רק בנימים, אלא גם בוורידים בולטים (דליות ברגליים) ואז הדבר עלול להיות בעל השלכות בריאותיות. כאשר אנו מדברים על נימים, אנו מתכוונים לנימים בולטים ברגליים בשכבת העור הראשונה, הניתנים לטיפול באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת, ולא נחשבים בעיה רפואית, אלא אסתטית.

כאשר אנחנו משוחחים עם מטופלות ומטופלים, אנחנו מבינים כי הנימים המופיעים בעיקר ברגליהם (אך עלולים להופיע באזורים נוספים בגוף), יוצרים עבורם חוסר נוחות מול אחרים ופוגעים במידה מסוימת בדימוי העצמי ובחיי היומיום. חשוב לנו לשמוע את המטופלות והמטופלים שלנו, להציג בפניהם את אפשרויות הטיפול הקיימות ולתאם ציפיות מולם.

חושפים פחות את הרגליים

כאשר אנחנו מדברים על שינויים בחיי היומיום, ישנם מטופלות ומטופלים שמעידים כי הם משנים חלק מההרגלים שלהם, כדי לא לחשוף את הרגליים בפני אחרים ולהרגיש 'נוח יותר':
 
  1. לבישת בגדים ארוכים – חלק מהם מנסים להימנע מללבוש מכנסיים קצרים או חצאיות, שחושפים את הרגליים
  2. הימנעות מפעילויות ספורט – במקרים רבים, ספורט נוח יותר לעשות במכנסיים קצרים
  3. הימנעות מביקור בים או בבריכה – בשל המבוכה ממראה הנימים ברגליים
 
בנוסף, מעבר לאי הנוחות הפיזית, נשים וגברים עלולים להתמודד עם תחושה מתמדת של מבוכה, תסכול ובמקרים קיצוניים אפילו דיכאון. נסו לחשוב על כך: בעידן שבו המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור החברתי שלנו, שבו לכל אחד מאיתנו יש בכיס טלפון עם מצלמה, שבו לרובנו יש אינסטגרם וטיקטוק, אנחנו מצלמים ומעלים המון תמונות וסרטונים שמתעדים כמעט כל רגע בחיינו – בעידן כזה, נימים ברגליים לא תורמים לתחושה נוחה.

הפתרון נמצא בהישג יד

יש כאלו שיבחרו לא לעבור טיפול בנימים ברגליים – וזה בסדר גמור. במקרים רבים מאוד, אין הכרח לעבור זאת, כי לא מדובר בבעיה רפואית ברוק המקרים. אלו שהנימים ברגליים מפריעים להם מאוד, יכולים לבחור בדרך טיפולית. אנו בקליניקה מציעים לעבור טיפול להעלמת נימים בלייזר שנחשב ליעיל במיוחד. את הטיפול כבר עברו מאות אם לא אלפי נשים וגברים בהצלחה במהלך השנים האחרונות.

מה שאנו מבצעים בטיפול הוא שימוש במכשיר הלייזר המתקדם שלנו, ומעבר על כל נים ונים. קרן הלייזר נספגת בכלי הדם הקטנים, מחממת אותם וכך מעלימה אותם. הטיפול בנימים בלייזר נחשב ליעיל במיוחד במקרים של ספיידרים (רשתות נימים בולטות). במקרים מסוימים, כבר אחרי טיפול אחד בלבד, נים שטופל ייעלם. בחלוף מספר שבועות מגיעים לביקורת, ובמידת הצורך יבוצע טיפול נוסף.

אם אתם חוששים להגיע לטיפול, אתם מוזמנים לראות תמונות לפני-אחרי שלנו, להתרשם ממכתבי המלצה וכמובן להגיע לייעוץ ראשוני כדי להפיג את החשש. בייעוץ הראשוני, הניתן ללא עלות או התחייבות, אנו נבחן את מצב הנימים שלכם ונסביר היטב את עקרונות הטיפול, כך שיובנו היטב. הטיפולים מבוצעים על ידי רופאים מוסמכים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן