דיקור

בשנת 1973, אביו של ד”ר עודד רודניצקי הביא את טיפולי הדיקור לישראל, והיה הראשון שביצע טיפולים בשיטה זו. אביו של ד”ר רודניצקי נחשב היה לחלוץ בתחום, וכיום, גם בנו עודד מתעסק בתחום זה, לאחר שצבר ניסיון רב במרוצת השנים.

מדובר באחד הטיפולים היעילים ביותר לכאבים – טיפול המיועד למגוון אזורים בגוף: גב, פרקים, בירכיים, ראש, צוואר ועוד. לדיקור גם מספר ייעודים אחרים, כמו שיפור של עור הפנים, טיפול באלרגיות, כאבי ראש ובעצבי הפנים.

למי מיועד הטיפול?

בראש ובראשונה, הטיפול מיועד לאנשים הסובלים מכאבים – חזקים וחלשים. בעבר היה נהוג לעבור שלל טיפולים נגד כאבים עד שהיו מגיעים לטיפול בדיקור, שהיה נחשב לסוג של מוצא אחרון. אלא שכיום המצב שונה לגמרי.

כיום אנשים רבים בוחרים לבצע טיפולי דיקור נגד כאבים כבר בשלב הראשוני של הכאב, ולאו דווקא לאחר שניסו טיפולים שונים. בעזרת דיקור ניתן לבצע אף טיפולים נוספים, כמו הפסקת עישון, דיאטה, אלרגיות, שיתוק עצב הפנים וטינטון באוזניים.

דיקור

הטיפול

תחילה, מגיע המטופל למרפאתו של ד”ר עודד רודניצקי, שם הוא מקבל הסבר מפורט והדרכה לקראת הטיפול. הטיפול עצמו מתבצע על ידי מחטים דקיקות, והוא אינו מלווה בכאבים, זאת בעקבות הטכניקה המיוחדת שבעזרתה מבצע ד”ר רודניצקי את הטיפול.

בנוגע למספר הטיפולים, הרי שזה אינדיבידואלי. כל אדם זקוק למספר טיפולים שונה, זאת בהתאם לכאבים ולמקום הטיפול, כשבממוצע נערכים 15 טיפולים של בין 20 ל-30 דקות. הטיפולים לא כואבים כלל וניתן לשוב לשגרה מיד עם סיומם, כשכבר אחרי 7-8 טיפולים מרגישים בהבדל. בשל העובדה שאין שימוש בתרופות במהלך הטיפול, כל אחד יכול לעבור אותו, שכן הוא אינו מזיק בשום צורה.